دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد در سال 2013 گفت: شاید می توانستم خیلی زود تر از این ها هم به مدال جهانی برسم اما به دلایل مختلف این مهم محقق نشد.

طالب نعمت پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:من باید در سال های گذشته به مدال جهانی می رسیدم ولی گویا قسمت نبود اما در این مدت هیچگاه نا امید نشدم و نه تنها شدت تمریناتم  کم نشد بلکه با انرژی مضاعفی تلاش کردم تا به هدفم برسم.

وی ادامه داد:پیش از شروع مسابقات جهانی و در جریان اردوهای تیم ملی بدون وقفه و با همه توان در تمرینات حاضر شدم چرا که هدف بزرگی چون قرار گرفتن روی سکوی جهانی را در سر داشتم که خوشبختانه این امر با کسب خوشرنگترین مدال به حقیقت پیوست.

نعمت پور درباره کشتی هایش در مسابقات جهانی گفت:در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست تا رقابت فینال بدون مشکل فرنگی کاران ونزوئلا، بلاروس، قزاقستان و لهستان را از پیش رو برداشتم ، سخت ترین حریفم سامان طهماسبی در دیدار نهایی بود که در یک رقابت حساس و نفس گیر نیز توانسم وی را که انصافاً از بهترین های وزن 84 کیلو گرم در جهان است شکست دهم.

وی افزود: از آنجا که در سال 2010 علی رغم این که آمادگی بسیار بالایی داشتم با قرعه رژیم اشغالگر قدس روبرو شدم و در سال 2011 نیز به من فرصت داده نشد مدال طلای مسابقات جهانی امسال برای من خیلی شیرین بود.

فرنگی کار کوهدشتی کشورمان ضمن تشکراز تمام کسانی که در این مدت وی را حمایت کردند تصریح کرد:از حسن یوسفی افشار به عنوان مربی سازنده،محمد پاشایی مربی بدنساز و کادرفنی تیم ملی عبداله چمن گلی ،حسن حسین زاده که شبانه روز من را یاری کردند قدرانی می کنم وامیدورام با این مدال توانسه باشم جواب محبت های آنها را به خوبی پاسخ داده باشم.

نعمت پور درباره این که تا چه زمانی به ورزش قهرمانی فکر می کند گفت: من تا زمانی که احساس کنم می توانم برای کشتی کشورم مفید باشم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم و مطمئن باشید این مدال پایان کار من نخواهد بود.

پايان متن/مح
برچسب ها: نعمت پور ، مدال ، جهانی ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار