نشست نقد و بررسی نمایش "شیش و هشت" یکشنبه، 14 مهرماه، ساعت 11 در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، به منظور بررسی و تحلیل نمایش کمدی "شیش و هشت"، که اجرای خود را از پنجشنبه، 4 مهرماه، در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، نشستی رسانه ای با حضور کارگردان، نویسنده و بازیگران این اثر نمایشی در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می شود.

نمایش "شیش و هشت" اثری به کارگردانی نیما دهقان  و نویسندگی کوروش نریمانی است و داستان معلم عاشقی را روایت می کند که جیرجیر کفش هایش او را برای مطرح کردن علاقه اش به دختر پاسکال کفاش دچار نگرانی می کند. این نمایش کمدی دارای فضایی فانتزی است و شخصیت های آن برگرفته از نقاشی هایی اند که از تخته های گچی بیرون کشیده شده و قصه هایشان بازگو می شود.

 فرزین صابونی، سیامک صفری، الهام کردا، جواد پولادی و هدایت هاشمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند و فرشاد فزونی طراحی موسیقی و افکت، منوچهر شجاع طراحی صحنه و گلناز گلشن طراحی لباس آن را برعهده دارند. "شیش و هشت" هر روز به جز شنبه ها ساعت 18:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.