باشگاه فولاد خوزستان در نامه ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران نسبت به نادیده گرفتن حقوق بازیکنان بومی،جوان و پر انرژی این باشگاه از سوی تیم ملی اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالی که تیم فولاد خوزستان با داشتن 25 امتیاز با بالاترین گل زده در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، در لیست دعوتی های تیم ملی فوتبال ایران نام هیچ بازیکنی از این باشگاه وجود ندارد!

در همین راستا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به دبيركل فدراسيون فوتبال آورده است:

جناب آقاي مهدي محمدنبی
باسلام

احتراما همانگونه که استحضار دارند بالاترین هدف هر بازیکن حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی در سطح ملی است و این امر موجبات افزایش انگیزه و توان ورزشکار می گردد که هم تیم متبوع و هم تیم ملی از این موضوع متنفع می گردند واین امر زمانی میسر است که در انتخاب بازیکنان نهایت ظرافت، دقت وعدالت رعایت شود و زحمات و تلاش هیچ بازیکنی نادیده گرفته نشود متاسفانه درلیست اخیر مدعوین به تیم ملی فوتبال از بازیکنی دعوت شده که چندین ماه است بلحاظ مصدومیت از میادین دور است درحالیکه از تیم فولادخوزستان که متشکل از بازیکنان غالبا بومی، جوان و پر انرژی است و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر می باشد بازیکنی دعوت نشده است.
مسلما این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر نا مطلوب گذاشته و کارائی آنان را به شدت کاهش خواهد داد و این باشگاه واقعا پاسخی در قبال خواسته به حق آنان در ارتباط با دلیل عدم دعوتشان به تیم ملی ندارد.

خواهشمنداست دستورفرمائید دراین خصوص بررسی لازم معمول و نتیجه را امربه ابلاغ فرمایند.

سيف اله دهكردي
مديرعامل

تاريخ خبر: 1392/07/13

برچسب ها: فوتبال ، فولاد ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.