سرپرست باشگاه سایپا گفت: تیمی که برای اولین بار به لیگ می آید انگیزه هاي خاصي دارد و همچنین برنامه های مشخص خود را دنبال می کند با این که گسترش برای اولین بار در لیگ حضور پيدا کرده، عملکرد خوبي دارد.

تقی زاده در خصوص بازی سایپا و گسترش فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بچه ها تا به امروز تمرین های خوبی داشته اند و در بازی روز گذشته هم ما شاهد بودیم که تیم ما توانست بازی خوبی ارائه دهد و نتیجه بازی را به نفع تیم رقم بزند اما ما شاهد این نکته بودیم که سه هفته سخت کاری بچه های تیم بازیکنان را مستحلک کرده و به همین خاطر ما چند روز را تعطیل کردیم تا بازیکنان دوباره به توان اصلی خود برسند.

سرپرست تیم سایپا در خصوص تیم گسترش فولاد  و بازیکنانش ادامه داد: تیم گسترش هم از لحاظ استفاده از بازیکنان مشابهت های زیادی با تیم ما دارد و بازیکنانی که در اختیار دارد جوان و کم ادعا هستند البته بازی هایی که تیم گسترش تا به امروز داشته نشان دهندۀ این نکته است که این تیم آینده خوبی خواهد داشت.

وي در ادامه افزود: تیمی که برای اولین بار به لیگ می آید انگیزه های خود را دارد و همچنین برنامه ریزی های مشخص خود را دنبال می کند.
تیم گسترش فولاد هم از این قاعده جدا نیست و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و با این که گسترش برای اولین بار در لیگ است خوب عمل کرده است.

تقی زاده در ادامه گفت: البته باید این مورد را در نظر داشت که تیم ما دو بازیکن اصلی خود را نداشت و اگر این دو  بازیکن در زمین حاضر می شدند مسلماً با توان مضاعفی وارد زمین می شدیم و نتیجه بهتری می گرفتیم.

تقی زاده در مورد انتخاب بازیکنان افزود: تیم ما بازیکنان جوان و با انگیزه ای برای خود جذب کرده و تیم هم وارد بازیهای حاشیه ساز و خریدهای آنچنانی نشده و این نکته بهترین سرمایه تیم ما است ، ما شاهد این هستیم که بازیکنان جانشین ما خوب در زمین حاضر شدند و در مجموع تیم ما در شرایط خوب و مناسبی است و امیدواریم که در بازی های بعدی هم بتوانیم بهتر بازی کنیم و شرایط بهتری را در جدول به دست بیاوریم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار