حضور 1371 کاراته کا برای نخستین بار در مسابقات کاراته استان تهران سبب شد تا رکوردی تازه در کاراته استان به ثبت برسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، برای نخستین بار 1371 ورزشکار در شرایطی در رده های مختلف سنی آقایان به روی تاتامی رفتند که کمتر کسی تصور می کرد رقابتهای قهرمانی استان با چنین استقبالی روبرو شود.

 همین استقبال پرشور کاراته کاهای تهرانی بود که مسئولان را مجبور ساخت برای به اتمام رساندن مسابقات، سالن شهید کبکانیان را هم مهیای برگزاری این رقابتها کنند تا بعداز ظهر روز جمعه مبارزات در دو سالن و شش تاتامی پی گیری شود.

مسابقات راس 9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و ساعت 21:30 با برگزاری مراسم اختتامیه به اتمام رسید.

محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته، سلطانی رییس اداره توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و تمامی مربیان تیم ملی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان میهمانان ویژه این مسابقات بودند که از نزدیک نظاره گر مسابقات کاراته کاهای تهرانی در دو بخش کاتا و کومیته بودند.

کمیته داوران هیئت کاراته استان تهران برای قضاوت این رقابتها از 56 داور آسیایی، ممتاز و ملی دعوت بعمل آورد.

اقدامی ستودنی از سوی هیئت کاراته استان تهران

هیئت کاراته استان تهران در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش کاراته کاها برای موفقیت در امور تحصیلی، از محصلین و دانشجویان ممتاز ورودیه دریافت نکرد. دانش آموزان دوره ابتدایی با معدل 20، دوره راهنمایی با معدل 19 به بالا، دانش آموزان دبیرستانی با معدل 18 به بالا و دانشجویان با معدل 17 به بالا از پرداخت ورودیه مسابقات معاف شدند. البته آمار درسخوان های کاراته پایتخت هم در نوع خود جالب توجه بود. تقریباً 40 در صد شرکت کنندگان مسابقات قهرمانی کاراته استان تهران( 490 نفر) به دلیل اینکه دانش آموزان و دانشجویان ممتازی بودند، ورودیه پرداخت نکردند.

حسین سمندر و سجاد گنج زاده دو عضو اعزامی تیم ملی کاراته به بازیهای کشورهای اسلامی هم در سالن حضور داشتند و مبارزات کاراته کاهای پایتخت را از نزدیک تماشا کردند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار