معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر از بهره مندي بيش از يك ميليون مسافر تابستاني از خدمات فرهنگي و امدادي جوانان هلال احمر در ايام تعطيلات تابستان خبر داد.

 سيد محمد حسين جوادي در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، با بيان اينكه 600 اكيپ ثابت و سيار طرح سحاب در ايام تعطيلات تابستان در سراسر كشور مشغول خدمت رساني به مسافران تابستاني بودند افزود: يك هزار و 200 جوان هلال احمري در اين ايام به مسافران تابستاني خدمات فرهنگي و امدادي ارايه كردند.
معاون  سازمان جوانان جمعيت هلال احمر در ادامه بيان داشت : در ايام تابستان امسال، 250 نقطه آسيب پذير و خطر پذير كشور در 31 استان كشور تحت پوشش طرح ملي راهنمايي مسافران تابستاني جوانان هلال احمر قرار داشت.
جوادي با بيان اينكه در ايام تابستان امسال دو هزار و 367 خدمت امدادي از سوي جوانان هلال احمر به مسافران تابستاني ارايه شده است گفت: همچنين در اين ايام 10 هزار و 880 كيف امدادي و 15 هزار و 383 جليقه در نواحي ساحلي كشور بين مسافران تابستاني توزيع شده است.
وي يادآور شد: همچنين در اين ايام 44 هزار و 740 مورد تست قند خون و 90 هزار و 488 مورد تست فشار خون رايگان از مسافران تابستاني در پايگاه هاي ثابت و سيار طرح راهنمايي مسافران تابستاني به عمل آمده است.
معاون سازمان جوانان جمعيت هلال احمر به  بيش از 10 هزار مورد پاكسازي محيط، دو هزار و 85 مورد آموزش خود امدادي و خود مراقبتي، توزيع 525 هزار و 829  بروشور و محصولات فرهنگي مانند نقشه راهنما و توزيع 40 هزار و 650 لوح فشرده تابستانه را از ديگر خدمات ارايه شده به مسافران تابستاني در قالب طرح ملي راهنمايي مسافرين تابستاني عنوان كرد./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.