معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: 16 پرونده مربوط به صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس توسط هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهران خاکساری اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور نماینده  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نماینده سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، نمایندگان بانک‌های عامل و نیز صنعتگران برگزار شد، پرونده‌های مربوط به قراردادهای واگذار شده به متقاضیان که بنا به دلایل مختلف راکد مانده  بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این جلسه که با حضور عباس نعمتی نماینده سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، پس از بررسی دلایل و مستندات صنعتگران، به 11 پرونده صنعتگران مهلت مجدد اعطا و دو پرونده نیز که مدت در زمان طولانی نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده بودند منجر به فسخ قرارداد و همچنین سه پرونده از دستور کار خارج شد.

خاکساری با بیان اینکه عزم جدی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای حل مشکلات صنعتگران وجود دارد گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های قانونی برای برطرف کردن مسائل صنعتگران استفاده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: چهارمین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک به منظور تعیین تکلیف پرونده‌های راکد در آذر ماه امسال برگزار می‌شود./ج1

برچسب ها: صنعتگر ، معاون ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.