آئین افتتاح نمایش "دش من"، کاری از ابراهیم گله دارزاده، یک شنبه، 14 مهرماه، ساعت 19:30 با حضور هادی مرزبان در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی، نوشته و کاری از ابراهیم گله دارزاده، از یکشنبه، 14 مهرماه، هر شب ساعت 19:30 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می رود.

نمایش "دش من"، قصه چند زن رختشور را روایت می کند که در بحبوحه جنگ جهانی و اوج قحطی، پیکر نیمه جان جوان تحت تعقیبی را در محل کار خود پیدا می کنند و برای نجات او از دست نیروهای روس و انگلیس مخفیانه دست به کارهای بزرگی می زنند.

وحید آقاپور، محمد عسگری، سعیده آجرلی و یاسمن نصرتی گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می دهند. همچنین طراح صحنه و لباس رضا رزم، طراح پوستر و بورشور شهریار آریافر، دستیار کارگردان و برنامه ریز مهدی فنائیان، دستیار کارگردان و مدیر تولید علی زارعی، منشی صحنه مینا مقامی زاده و مدیر روابط عمومی امیر پاسنگی است.

گفتنی است، افتتاح نمایش "دش من" نخستین آیین افتتاح در تالار استاد انتظامی است.

پیش فروش اینترنتی بلیت های این نمایش در سایت های www.theatrnet.com/ticket و www.tiwall.com آغاز شده است. مخاطبان می توانند از طریق تماس با شماره 09197328982 نیز نسبت به رزرو  و خرید بلیت اقدام کنند./ص
برچسب ها: نمایش ، دش من ، هادی مرزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.