مربی تیم ملی سپک تاکرا گفت :با وجود قرعه خوبی که در رقابت های لیگ جهانی در تایلند داشتیم بدشانس بودیم وگرنه می توانستیم جزو 4 تیم برتر باشیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "پیام شیرعلی" افزود: با توجه به تیم جوان وبا انگیزه ای که به مسابقات لیگ جهانی در تایلند اعزام شد و قرعه خوبی که داشتیم در صورتی که کمی شانس می آوردیم می توانستیم به عنوان بهتری از ششمی دست پیدا کنیم. هم گروهی با تیم های مثل تایلند وحتی برونئی که هر کدام در این رشته وصاحب سبک هستند خو برای ما کمی غافلگیر کننده بود اما پس از باخت در بازی اول برابر تایلند مقابل برونئی بسیار خوب ومنطقی بازی کردیم وقدر فرصت ها را مخصوصا در روی تور ودر هنگام سرویس بیشتر دانستیم که در پایان نتیجه به نفع تیم ایران تمام شد.

وی افزود : پس از صعود از گروه چهارم رقابت های لیگ جهانی به جمع 8 تیم برتر جهان مقابل آمریکایی قرار گرفتیم که هیچ رنگ بومی نداشت چون از بازیکنان شرق آسیایی استفاده می کرد. در گیم اول بسیار خوب مقابل این تیم ظاهر شدیم وحتی با نتیجه خوب هم به برتری رسیدیم اما متاسفانه در ست های دوم و سوم غافلگیر شدیم و به دلیل دست کم گرفتن حریف بازی را واگذار کردیم و شانس خود را برای حضور در جمع 4 تیم برتر جهان که می توانست رخدادی عظیم در این رشته برای ایران باشد از دست دادیم.

شیرعلی در پایان خاطر نشان کرد : در کل با شکست مقابل ژاپن وپیروزی برابر سنگاپور در رده هفتم رقابت های لیگ جهانی قرار گرفتیم اما این نتیجه مشخص کرد که تیم های آسیایی برای مقابله با ایران برنا مه های ویژه ای دارند و از این پس حساب ویژه ای بر روی این تیم باز می کنند.با این حال امیدوارم که با حمایت های انجمن سپک تاکرا که و پشتیبانی مهندس علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی بتوانیم در دور سوم این رقابت ها به نتایجی بهتر از قبل دست پیدا کنیم.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: سپک تاکرا ، تیم ملی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار