مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: 90 درصد شهرهای استان ساحلی هستند که با مشکلات زیست محیطی زیادی مواجه هستند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری حسین زاده در حاشیه بازدید کارشناس امور زیربنایی معاونت راهبردی ریاست جمهوری از طرح های آبفا استان در حال اجرا بودن طرح های جمع آوری ودفع بهداشتی فاضلاب 9 شهر استان درزمان حاضر خبرداد و گفت : این طرح در سه شهر دیگر استان نیز درآینده آغازمی شود .

وی با بیان اینکه تا کنون درمازندران طرح های جمع آوری دفع بهداشتی فاضلاب شش شهر بابل ، نوشهر و چالوس ، ساری ، بابلسر و جویبار به بهره برداری رسیده است افزود: هم اکنون مطالعات طرح فاضلاب در تعداد زیادی از شهرهای واجد شرایط مازندران درحال انجام است که درصورت تامین اعتبار ودریافت ردیف و اجرایی این شرکت عملیات اجرایی این شهر ها را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با تأکید براینکه درصد بالایی از اعتبارات اختصاص داده شده به این بخش به ثمر نشسته است تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات لازم و مورد نیاز برای شروع طرح های جدید واتمام طرح های نیمه کاره مشکل شهروندان مازندران به حداقل می رسد.

حسین زاده، آغاز عملیات اجرائی طرح های فاضلاب شهرهای قائمشهر ، آمل و رامسر و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری را ضروری دانست و گفت: در ساری 310 کیلومتر شبکه فاضلاب تا کنون اجراء شده است./س

برچسب ها: زیست ، محیط ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.