علیرغم اینکه گفته می شود فهیمی راد، ناظر داوری دیدار فوتسال گیتی پسند - هلال احمر دچار محرومیت موقت شده است،‌ در حالي که کمیته داوران این موضوع را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فهیمي‌راد که نظارت دیدار گیتی پسند - هلال احمر را به عهده داشت طبق شنیده ها از منابع آگاه، پس از اين ديدار برخی اعمال نظرها باعث شده بود وی گزارش بازی فوق را به کمیته داوران ارسال نکند و یا برخی مسائل در این خصوص را در گزارش ورزشی لحاظ نکند اما طی فرایندهای به وقوع پیوسته! در یکی دو روز اخیر با وجود اینکه محرومیت وی از نظارت در این هفته لیگ برتر فوتسال تا حدودی مسجل شده بود.

پس از فعل و انفعالات خاص! این خبر به نوعی رد شد و از سوی کمیته داوران عنوان شد که فهیمی راد مشکلی برای نظارت ندارد. البته باید توجه داشت منبع خبری که محرومیت فهیمی راد را تأیید کرده بود از دید ما موثق است و باید دید در هفته های آتی این قضیه چگونه پیگیری خواهد شد و یا حداقل رئیس کمیته فوتسال در این باره چه اظهار نظري مي کند.

در شرایطی که جامعه داوری در حال حاضر در فوتبال، هندبال و فوتسال با آن روبروست بعید نیست که برخی ها نخواهند واقعيت ها را عنوان کنند و بعضي موارد را همان زیرمیز باقی بگذارند.

به قول معروف سری که درد نمی کند دستمال نمی بندند این موضوع هم مستقیم به شرافت و صداقت کمیته فوتسال بر می گردد که آیا امسال فوتسال پاکی را شاهد خواهیم بود یا کماکان نعوذبالله زبانمان لال همان قصه های فوتسال سال های گذشته و ...

خبر محرومیت فهیمی‌راد چه صحت داشته باشد و یا تکذیب شود فرقی ندارد اما باید دید قانون و وجدان هنوز کارایی خود را دارد یا لابی بازی، پنهان کاری و ... دست آخر خبرنگاران مقصر اصلی هستند و اين سلاح همیشگی سپر بلای بعضي‌ها می‌شود؟

پايان متن/مح
برچسب ها: فوتسال ، فوتبال ، فهیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار