قم/رحیمیان:

خواستار وحدت دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف مسجدجمکران شد

توليت مسجد مقدس جمكران، خواستار وحدت و تعامل هرچه بيشتر دستگاه هاي اجرايي استان در هدفگذاري براي جذب زائران بومي و غيربومي شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحيميان روز یکشنبه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مسجد مقدس جمكران با حوزه علميه قم و نقش ويژه و محوري آن در ارتقاء‌معنويت در سطح جامعه، افزود: مجموعه خدمتگزاران در این جایگاه مقدس برای تحقق اهدافی که برای این مسجد در نظر گرفته شده نیازمند همفکری و همکاری و تعامل مجموعه دستگاه‌های شهر قم هستند.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران ظرفیت سالانه حدود 50 میلیون زائر را دارد، اضافه کرد: پیوند بین این مسجد، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حوزه علمیه نتایج ارزشمند و مهمی را بدنبال خواهد داشت.

توليت مسجد مقدس جمكران، کینه‌ورزی برخی از دشمنان اسلام با مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اینکه جریانات نفاق در صدد تضعیف این پایگاه عظیم هستند نیز نشان‌دهنده جایگاه رفیع و نقش سرنوشت‌ساز این مسجد مقدس است.

حجت الاسلام رحیمیان، با تاکید براینکه در این میان مساجد نقش کلیدی و سرنوشت‌ساز دارند، تصریح کرد: در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس پایگاه و خواستگاه همه برکات و پیشرفت های نظام مساجد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب از مسجد شكل گرفت و پيشرفت كرد، ادامه داد: هر چه مسجد مرکز تجمع بیشتر مومنان باشد عبادت در آن از ثواب بیشتری برخوردار است و نقش بیشتری در سازندگی جامعه و آثار بیشتری در تربیت دینی آحاد جامعه دارد.

جلسه شوراي اداري استان قم، روز یکشنبه با حضور مدير حوزه هاي علميه، توليت مسجد جمكران، استاندار قم و جمعي از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي استان با محوريت سه موضوع معنويت، امنيت آباداني برگزار شد.

گفتني است در اين مراسم از كاركنان نمونه نيروي انتظامي استان با ارائه ي لوح سپاس قدرداني شد./س

 

برچسب ها: قم ، رحیمیان ، تولیت ، جمکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.