این مستند با هدف معرفی و نحوه شکل گیری فرقه های سری و افشای واقعیت های پشت پرده این فرقه ها در 13 قسمت و توسط اسماعیل حاج حیدری تهیه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آشنایی با نمادها و نشانه های مشترک بین انجمن های سری بیان تاریخچه شکل گیری فرقه های سری از مصر و یونان باستان ، قرون وسطی ، رنسانس،... تا شکل گیری فرقه های امروزی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

تحلیل افکار فرقه های شوالیه های معبد ، شوالیه های مالت ، کابالا ، فراماسونری ، شیطان گرایی ، انجمن جمجمه و استخوان، بیلدربرگ و ...  با رویکرد سیاسی مذهبی از جمله بخش های برنامه مستند فرقه های سری است.

ساختار این برنامه که در سال 1388به سفارش معاونت سیما ساخته شده، مستند ترکیبی نریشن محور و بدون مجری است که دربرنامه کارشناسان متعدد ایرانی و خارجی در حوزه های موسیقی، رسانه ، ادیان و عرفان ، باستان شناسی ، نماد شناسی ، اسطوره شناسی و غیره صحبت می کنند.

در این برنامه با 107 کارشناس خارجی مصاحبه شده است که از میان آنها  27 کارشناس خارجی به 4 زبان انتخاب شده و در برنامه گنجانده شده اند.

شایان ذکر است سایت برنامه www.antisatanism.ir و ایمیل برنامه antisatanism@irib.ir می باشد.

برنامه فرقه های سری احتمالاً از این هفته (15 مهر )دوشنبه ها ساعت 23:15 از شبکه یک پخش خواهد شد./ي2
برچسب ها: فرقه سری ، شبکه یک ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۱۱:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۲
از اینکه برنامه فرقه های سری پخش میشه تا بیننده هرچه بیشتر اهداف و پیشینه باستانی اش را بشناسه و مهمتر اینکه ستاره به اصطلاح حضرت داوود پرچم سردمداران جنایت و تجاوز و منش حیوان صفتان خونریز یعنی اسراییل چه عقبه و با چه هدف دراینده به عنوان نماد پایه ریزی شده اصل اگاهی و بیان صادقانه است و کلی جای تشکر دارد
آخرین اخبار