نمایش «کرم های آوازه خوان » به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا جعفری مرام » با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان رو به رو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش «کرم های آوازه خوان » به نویسندگی و کارگردانی «علیرضا جعفری مرام » با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان رو به رو شده است.

این نمایش ویژه کودکان بالای پنج سال  همه روزه  ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود و به علت استقبال فراوان اجرای این نمایش تا پایان مهر ماه همه روزه صبح ها برای مدارس تمدید شد . 

«کرم های آوازه خوان » داستان زندگی کرم هایی را روایت می کند که در قفسه کتاب قدیمی مشغول زندگی هستند و از کتاب ها تغزیه می کنند . یک قفسه کتاب جدید به کتابخانه اضافه شده و کرم ها قصد تصاحب آن را دارند که پروانه ای از این کار جلوگیری می کند ....این نمایش به صورت عروسکی تن پوش می باشد و موزیک های شاد این نمایش را کامل می کند . 

احمد خیرآبادی ،پیمان کلانتری و محیا سالاری نقش آفرینان این نمایش هستند و امید جانثارقمصری آهنگسازی ،شیده حسینی دستیارکارگردان و لیلا زمانی طراح لباس این نمایش را بر عهده دارند . 

گفتنی ست ،نمایش «کرم های آوازه خوان » تا تاریخ 19 مهر ماه درساعت 17  برای عموم و تا پایان مهر ماه صبح ها با هماهنگی قبلی برای مدارس به روی صحنه می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار