ماهنامه فرهنگی تحلیلی سوره اندیشه در جدیدترین شماره خود در خرداد٬ با مطالب اجتماعی٬ هنر و ادب و تاریخ منتشر شد. این ماهنامه با امتیاز حوزه هنری تولید و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، این ماهنامه با ۳۵۲ صفحه و یك ضمیمه پنجاه و شش صفحه‌ای (اسفار) با عناوینی چون سبك زندگی٬ نظام اجتماعی٬ نظریه اجتماعی تفكر٬ هنر و ادب و تاریخ منتشر شده است. 
 
در اولین عنوان این مجله یعنی سبك زندگی٬ مباحثی چون حجاب و مرجع الزام به آن٬ سیر تحولات حجاب و عفاف در ایران٬ خانواده متجدد و تغییر الگوی پوشش در قالب نوشتارهای تخصصی مطالبی به رشته تحریر درآمده است. 
 
نظام اجتماعی گزینه دوم است كه در آن رویكردها٬ به تحلیل تحول در نظام‌های اقتصادی و شرحی بر ویژگی سرمایه‌داری ایرانی، بررسی شده است. 
 
نظریه اجتماعی به عنوان گزینه سوم این مجله است كه روش تفكر از منظر قرآن٬ تاملی در روش هرمنوتیك و بازخوانی آخرزمانی احمد فردید و...توسط اساتید مورد بررسی قرار گرفته است. 
 
تفكر٬ موضع دیگری است كه با مضامینی چون كلام اسلامی در گذر تاریخی و تاملی در رابطه با پروتستانیسم اسلامی و موارد دیگر مطرح شده است. 
 
هنر و ادب و تاریخ گزینه های پنجم و ششم نشریه سوره اندیشه است كه كاركرد رسانه‌ها و بحث تارخی جوامع به صورت تخصصی به آن پرداخته شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار