یک عضو کادر فنی پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود با رد ارتباط عدم حضور حقیقی در ترکیب تیم با موضوع سه اخطاره شدنش تأکید کرد، تصمیمات علی دایی تا اینجا فنی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با تقویت شایعه سه اخطاره شدن عمدی رضا حقیقی به خاطر عدم حضورش در ترکیب بازی با صبا یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس گفت: علی دایی تا اینجا برای بازی نکردن هیچ بازیکنی تصمیمی نگرفته است که صرفاً انضباطی باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاید بازیکنی در تمرین جدیت لازم را نداشته و یا غایب شده است و از ترکیب خارج شده اما در صحبتهای دایی اینطور نبود که برخورد انضباطی شود، بلکه موضوع به اهمیت و ارزش فنی تمرین برای علی دایی بر می گردد ضمن آنکه این مسأله برای او به یک اصل تبديل شده است و با این شیوه تیمش را مدیریت می کنند.

در مورد حقیقی هم تصمیم دایی کاملاً فنی بوده است و در اظهاراتش اصلاً احساسی نکرديم که اعتقادی به سه اخطاره شدن عمدی این بازیکن داشته باشد، هر چند که اخطار گرفتن بی دلیل هم یک نکته منفی فنی است. اگر هم حقیقی یا هر بازیکنی در این فصل فکر کرده است که به خاطر حرف دیگران یا سوء تفاهم حضور در فهرست 18 نفره یا ترکیب بازی را از دست داده اند اشتباه می کنند چون نه علی دایی مربی تازه کاری است که هر حرفی را قبول کند و نه تاکنون چنین تصمیمی گرفته شده است.

اگر بازیکنی اينچنين تصور کند، معلوم است که هنوز متوجه اشکال کار خود نشده است که بخواهد آنرا برطرف کند. بازیکنان شاید ندانند اما حتی ممکن است یک حرکتشان در طول تمرین با یک تحلیل فنی خاص روبرو و باعث تصمیم گیری درباره آنها شود. البته یکی از تلاشهای ما این است که بازیکنان را متوجه کنیم مرتب دنبال اشکالات کارشان باشند و زمانیکه فوتبال بازی می کنند در صدد برطرف کردن آن هستند نه هنگامیکه نیمکت نشین شدند.

پايان متن/مح

برچسب ها: شایعات ، حقیقی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار