کمیته ملی المپیک کشورمان قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان را در مسابقات کاپ آسیا را تبریک گفت

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در مسابقات کاپ آسیا و راهیابی به مسابقات بین قاره ای را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است:  والیبال از جمله رشته هایی است که طی سالیان گذشته بارها پرچم کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده و پتانسیل موجود در ورزشکاران کلیه رده های سنی این رشته را به دنیا نشان داده است. موفقیتهای مکرر تیمهای ملی در رشته های گروهی همچون والیبال، بسکتبال و فوتبال  نوید این را می دهد که در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیتهای بزرگتر این رشته های تیمی در کنار رشته هایی انفرادی همچون کشتی، وزنه برداری و رزمی خواهیم بود.

والیبال با کسب این موفقیت ارزشمند در مسابقات کاپ آسیا، امید مسئولین و مردم را به موفقیت در بازیهای آسیایی اینچئون و حتی حضوری شایسته در المپیک 2016 را دو چندان کرد.  بی شک حمایت کمیته ملی المپیک در  کنار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان می تواند زمینه این راه سخت اما شدنی را فراهم سازد.

مجددا قهرمانی غیرتمندان والیبال ایران در مسابقات کاپ آسیا را به مسئولین محترم و مردم همیشه در صحنه کشورمان و همچنین وزارت ورزش و جوانان ،مجموعه عوامل فدراسیون، کادر فنی ،ملی پوشان و جامعه غیرتمند ورزشی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

پایان متن/آق
برچسب ها: المپیک ، تبریک ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار