رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رئیس جمهور، رئیس مجلس و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی قهرمانی تیم ملی والیبال در آسیا و کسب مجوز حضور در رقابت های جهانی را تبریک گفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ملی پوشان والیبال ایران پس از درخشش در رقابت های لیگ جهانی امشب توانستند در فینال رقابت های قهرمانی آسیا با برتری مقتدرانه و در 3 ست پیاپی تیم ملی والیبال کره جنوبی را شکست داده  و ضمن کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در رقابت های جهانی والیبال را کسب نمایند.

همچنین ملی پوشان والیبال ایران جوایز برترین های این مسابقات را نیز به خود اختصاص دادند.

درپی این افتخار آفرینی ها حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی قهرمانی ملی پوشان را تبریک گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
از جوانان والیبالیست عزیز تشکر میکنم، به خاطر اینکه دل ملت ایران را شاد کردند.
سید علی خامنه ای
14/مهر/1392

 

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر می باشد:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود، نمادی از تلاش و امیدی است که برای فتح قله‏ های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته شد.

اینجانب با تبریک این درخشش به ملت بزرگ ایران، از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران زحمتکش تقدیر و تشکر نموده و تداوم پیروزی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

حسن روحانی

 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد مقام قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در جریان هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا موجب خوشحالی و مسرت گردید.

اگر چه افتخارآفرینی قهرمانان رشته والیبال برای همگان به فراتر از آسیا نیز کشیده شده، اما باز هم می‌بایست از تلاش و همت جوانان عزیز کشورمان در دستیابی به این نتایج درخشان قدردانی و تجلیل کرد.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک کسب این مقام به قهرمانان ورزشکار، مربیان و ملت شریف ایران برای همه جوانان کشورمان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی


متن پیام سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

خدای بزرگ را شاکرم که در ادامه موفقیت های ملت سرافراز ایران و بعد از حماسه 24 خرداد و همینطور دستاوردهای موفق دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل ، جوانان سرافراز و غرور آفرین ایران اسلامی در عرصه مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از مقام قهرمانی خود در سطح قاره دفاع کرده و اسباب شادی و غرور ایرانیان را در جای جای کشور و جهان فراهم آوردند.

اینجانب ضمن پاسداشت این قهرمانی بزرگ و ارج گذاشتن به تلاش و همت بازیکنان تیم ملی والیبال ایران ، این قهرمانی با شکوه را به مقام معظم رهبری ، دولت خدمتگزار و ملت شریف و غیور ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم . بی‌شک والیبال ایران ضمن قهرمانی در این رقابت‌ها و راهیابی به رقابت‌های بین قاره‌ای جهان ، شایستگی‌های خود را دیگر بار در سطح جهانی به تصویر خواهد کشید.

پایان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار