نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرحهای اشتغالزایی پایدار باید در اولویت کاری مسئولان فرا گیرد و در این راستا به مزیت مرز بیش از این توجه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حمیدرضا پشنگ ریگی افزود: استان سیستان و بلوچستان از شرایط فوق العاده‌ای برای رشد و توسعه اقتصادی برخوردار است که با تکیه بر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها می‌توان به بهبود وضعیت اشتغال، معیشت و زندگی مردم بهره برد و به مشکلات بیکاری، قاچاق کالا و غیره پایان داد.

عضو مجمع نمایندگان استان اظهارداشت: متأسفانه نرخ بیکاری در استان ما بسیار بالا است و این موضوع را آمارهای سازمان‌هایی مانند بازرسی تصدیق می‌نماید و این مسئله مهم به انجامیدن معضلاتی مانند فقر، گرسنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی کمک می‌کند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بصورت جدی در استان سرمایه‌گذاری کند و زمینه‌های مساعد سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان این بخش را فراهم سازد زیرا با تقویت این بخش امنیت سرمایه‌گذاران پدید می‌آید.

وی اظهار داشت: توجه به زیرساخت‎‌های استان شاخص‌های رشد و توسعه منطقه را بالا می‌برد.

حمیدرضا پشنگ افزود: رشد و توسعه همه جانبه استان به تأمین نیازهای اساسی کشور کمک می‌کند زیرا با ظرفیت‌های استان می‌توان به رونق صادرات محصولات تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صیادی و غیره کمک اقتصاد کشور را شکوفا نمود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.