رئیس هیئت ورزش نابینایان خرمشهر گفت: ما از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خواستار در اختیار قرار گرفتن مدیریت سالن خلیج فارس هستیم .

حمید شلهاوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما سالنی به نام خلیج فارس داریم که این سالن به صورت پیمانکاری در اختیار هیئت های مختلفی قرار می گیرد و قبل از اینکه ما در خواست در اختیار داشتن مدیریت این سالن را داشته باشیم هیئت والیبال این سالن را در اختیار داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار این سالن قرار دادش به اتمام رسیده ما از اداره ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست کردیم که مدیریت این سازمان را در اختیار ما قرار دهد.

آقای گل مسابقات جهانی فوتبال افزود: در ابتدا وزارت ورزش و جوانان با درخواست ما موافقت کرد اما پس از 48 ساعت مخالفت خود را با خواسته ی ما اعلام کرد.

حمید شلهاوی در خصوص دلیل مخالفت ناگهانی طاهر زاده رئیس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: طاهر زاده به ما گفته است مسئول کمیسیون ماده 88 باید پاسخگوی این مساله باشد .

وی تصریح کرد: وقتی تقاضای خود را به مسئول کمیته ماده 88 ارائه کردیم و بر اساس آنکه پیمانکار این سالن هم هنوز بدهکار است و قرار دادش هم به اتمام رسیده با درخواست ما موافقت کرد.

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان خرمشهر اظهار کرد: وقتی موافقت مسئول کمیته ماده 88 را به طاهر زاده اعلام کردیم وی نامه ای که کارمند خودش نوشته بود را پاره کرد و نامه دیگری نوشته و گفته در صورتی موافقت می کنم که استان هم موافقت خود را اعلام کند و ما دوباره پیگیری های لازم را انجام دادیم و موافقت استان را هم به دست آوردیم اما باز هم طاهرزاده با ما مختلف کرد.

حمید شلهاوی در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود این مسئله را پیگیری می کنیم و با تمام قدرت برخورد می کنیم اما من متعجب هستم که چرا طاهرزاده پس از گذشت 48 ساعت نظر خود را عوض کرد.

گفتنی است، هر اداره تربیت بدنی سالن های وابسته به خودش را در اختیار پیمانکاران قرار می دهد که رؤسای هیئت ها می توانند جزو پیمانکاران باشند.

دو سال است سالن خلیج فارس در اختیار پیمانکاری که خودش رئیس هیئت والیبال خرمشهر است قرار دارد. الان بیش از یک سال است که اجازه سالن پرداخت نشده است.حتی این مسئول قبوض آب و برق این سالن را پرداخت نکرده و با توجه اتمام قرارداد پیمانکار این سالن رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان خواستار انتقال مدیریت سالن خلیج فارس به رشته ورزشی نابینایان است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار