"محمدحسين صوفي" در عيادت از صدرالدين شجره هنرمندان عرصه نمايش كشور را افرادي پرتلاش، توانمند، كارآمد و متعهد خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، محمدحسين صوفي با حضور در بيمارستان شهيد مدرس ضمن عيادت از اين هنرمند پيشكسوت درخصوص سابقه نمايش راديويي گفت: از زمان تأسيس راديو در ايران، نمايش راديويي هم شكل گرفت به نحوي كه مي‌توان گفت؛ راديو و نمايش راديويي، هم‌سن هستند و هنرمندان اين عرصه با تلاش، پشتكار و انگيزه فعاليت مي‌كنند .
 
معاون صدا افزود : صدرالدين شجره از هنرمندان بنامي است كه در حوزه هاي گوناگون راديويي و تلويزيوني فعاليت داشته و همچنان نقش هايي متين، مثبت و تأثير گذار ايفا مي كند .
 
وي افزود: هنرنمايش كشور مديون نمايش راديو و هنرمندان توانمندي است كه با پشتكار و انگيزه برنامه‌هايي تأثيرگذار و متناسب با نيازهاي مخاطبان توليد مي كنند.
 
در اين ملاقات شجره نيز ضمن قدرداني از حضور معاون صدا، راديو را بستري براي ظهور و پرورش استعدادها دانست و اظهار كرد: راديو خانه هميشگي من است .
 
صدرالدين شجره از چهره‌هاي نام آشناي برنامه هاي فرهنگي و هنري راديو و به ويژه نمايش هاي راديويي است كه در حوزه‌هاي نويسندگي، گويندگي، تهيه‌كنندگي و كارگرداني برنامه‌هاي راديويي، از پيشكسوتان و صاحب نظران به شمار مي رود .
 
در اين ديدار مهدي دهقان نيري مدير راديو نمايش و علي اكبر خدابخش مدير روابط عمومي معاونت صدا، معاون صدا را همراهي كردند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار