ماجدی:

شایعه رفتن برهانی و تیموریان هیچ پشتوانه ای ندارد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: صحبت هایی که در خصوص رفتن آرش برهانی از تیم استقلال می شود بسیار سطحی است و شایعه ای بیش نیست.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برهانی بازیکن قدیمی فوتبال استقلال است و می داند که چگونه تمرین کند. در آخرين بازي استقلال قلعه نوعی از آرش که بازيکن ذخيره بود، استفاده کرد بنابراین سرمربی تیم حتماً از عملکرد برهانی رضایت دارد که از وی استفاده کرده است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعه رفتن آندرانیک تیموریان به تیم قطری اظهار داشت: ما آنقدر درگیر مسابقات آسیایی بودیم و برنامه های مسابقات لیگ هم آنقدر فشرده است که دیگر فرصت کافی برای رسیدگی به این مسائل را نداشتیم. از طرفی این اخبار کاملاً شایعه است و اساساً هیچ پشتوانه ای ندارد.

وی ادامه داد: در فصل و انتقالات نیم فصل فرصت کافی برای رسیدگی به تمدید قرارداد بازیکنان یا اخراج آنها را داریم و الآن تمام افکار خود را بر روی مسابقات لیگ متمرکز کرده ایم.

ماجدی در پایان در مورد اعتراض باشگاه استقلال به برنامه ریزی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: قرار است امروز جلسه ای با قلعه نوعی برگزار کنیم و نظراتمان را با یکدیگر در میان بگذاریم و به سازمان لیگ اعلام کنیم تا زمان کافی برای 2 بازي استقلال که قرار است 7 و 12 آبان برگزار شود، داشته باشیم و اميدواريم فاصله این 2 مسابقه را افزایش دهند.

پايان متن/مح


برچسب ها: استقلال ، شایعه ، برهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار