پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رد و بدل شدن پول در فوتبال از قديم بوده و مسئله تازه‌اي نيست، اين مسايل بايد از فوتبال خشكيده شود.

افشين پيرواني پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: من زماني كه هدايت تيم فوتبال استيل آذين را بر عهده داشتم روانشناس تيم در مورد درخواست پول توسط داور استيل آذين و شاهين بوشهر به من مطالبي بيان كرد.
 
پيرواني در ادامه بيان داشت: من بعد از اطلاع از موضوع عصباني شدم و به پزشک تيم گفتم كه به خاطر به هم نريختن جو تيم به اين مسئله ورود نكند.
 
وي تصريح كرد: به هر حال در ليگ يك رشوه، دوپينگ و زد و بند وجود دارد اما اسناد كافي براي اثبات اين مسايل وجود ندارد. فوتبال كه بار فني زيادي ندارد حداقل مسئولان جلوي فساد در فوتبال را بگيرند.

پيشكسوت پرسپوليس عنوان كرد: مسئولان فوتبال بايد با مسايل تباني و رشوه‌گيري در فوتبال محكم برخورد كنند و افراد خاطي از دنياي فوتبال كنار بگذارند، همچنين كميته انضباطي، قوه قضاييه و مراجع ذي‌صلاح بايد به اين مسايل ورود كنند و به طور كلي تباني و فساد در فوتبال را بخشكانند.
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: اكثر داوران فوتبال پاك هستند اما قشري در بين آنها وجود دارد كه اقدامات مشكوكي انجام مي‌دهند. مسئولان بايد با داوران متخلف برخورد جدي كنند./آق
برچسب ها: پیروانی ، تبانی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار