جشنواره دستاوردهاي اشتغال و کارآفريني زنان روستايي و عشايري تحت عنوان ريحانه برکت با حضور کارآفرينان و توليد کنندگان برتر از سراسر کشور امروز ساعت 4:30 بعد از ظهر امروز در فرهنگسراي رازي افتتاح مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران منيژه امين زاده مشاور وزير جهاد کشاورزي در امور زنان و خانواده با بيان اينکه وزارت جهاد کشاورزي، سازمان فني و حرفه اي و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از مجريان اصلي اين جشنواره هستند گفت: کانون زنان بازرگان، مرکز جامع توانمند سازي زنان و خانواده و شهرداري حمايت گرهاي مالي اين جشنواره هستند.

وي با اشاره به اينکه کارآفرينان در 120 غرفه اين نمايشگاه دستاوردهاي خود را درمعرض نمايش قرار مي دهند افزود: ايجاد اشتغال و درآمد زايي براي زنان روستايي توانمند ساختن آنها معرفي دستاوردهاي اين زنان روستايي و عشايري و تاکيد بر روي استهکام خانواده از اهداف اين جشنواره است.

امين زاده در رابطه با انتخاب فرهنگسراي رازي به عنوان محل اين جشنواره گفت: متاسفانه مردم ما ذهنيت خوبي نسبت خوبي به اين فرهنگسرا ندارند و ما خواستار اين بوديم که با برگزاري اين جشنواره در اين فرهنگسرا با فرهنگ سازي درست اين ذهنيت را در بين مردم ازبين ببريم. لازم به ذکر است اين جشنواره تا 23 مهر ماه داير است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: کاآفرینان ، زنان ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار