نادر فريادشيران، مربي تيم فوتبال صباي قم در خصوص شکايت امروز علي دايي از وي و مايلي کهن گفت: من به اين اقدام دايي اعتراضي ندارم و به هر کجا که بگويند مي آيم اما به شرط اينکه دايي لابي نکند.

نادر فریادشیران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکایت امروز علی دایی از وی و محمد مایلی کهن سرمربی این تیم اظهار داشت: ما با کمال میل آماده حضور در هر محکمه ای هستیم ولی به شرط آنکه آقای دایی دنبال لابی کردن نباشند.
بنده آماده پاسخ گویی به کلیه قضات بر اساس عدالت و نه بر اساس لابی هستم.
 
مربي تيم فوتبال صباي قم بيان داشت: فایل صوتی اظهارات علي دايي در خصوص مایلی کهن در وبلاگ مازیار ناظمی موجود است.

وي تأکيد کرد: آخر من می خواهم بدانم که آقای دایی چه کسی هستند که این همه منم منم می کنند.همین آقای دایی خودش خوب می داند که با چه کسانی لابی دارد ایشان طاقت دیدن اسطوره هایی مانند احمد عابدزاده را ندارند؛ اصلا چرا نباید امثال عابدزاده در صحنه فوتبال حضور داشته باشند؟

مربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مردم ما آگاه بوده و مخالف ظلم به جامعه داوری هستند. این طور نمی شود که هر کسی از در می آید داوران را مورد کرنش خود قرار دهد.

فريادشیران ادامه داد: آقای دایی به روح پدرت قسم بخور که به مایلی کهن فحش ناموس نداده ای؟ شما عادت کرده اید که با لابی کردن به هر جا که می خواهید برسید؛ سرمربیگری پرسپولیس و تیم ملی را هم مدیون همین لابی بازی ها هستید. آقای دایی شما ما را از شکایت می ترسانید؟

وي عنوان داشت: آقاي دايي شما شاگرد ما بوده و از لحاظ رفتاری جزو بدترین ها بوده اید، در خاطر دارید که در بازی های مقدماتی جام جهانی که آقای مایلی کهن تصمیم گرفت از شما در دیدار برابر سوریه استفاده نکند چطور داشتید از غصه دق می کردید؟! بعد شما می آیید و آقای مایلی کهن را محکوم می کنید؟ شمایی که راه آهنی ها را برخلاف تعهد به قراردادی که داشتید، پیچاندید و به پرسپولیس رفتید؟ شما همان انسانی هستید که می خواستید کریم باقری را به اجبار به تیم آرمینيا بیلفلد ببرید در حالی که ایشان به دلیل بعد مسافت قصد سفر به آلمان را نداشت و زمانی که مایلی کهن از تصمیم باقری برای نرفتن به آلمان باخبر شد اعلام کرد که بنده اجازه این جابه جایی را نمی دهم در حالی که خود کریم باقری قصد سفر به آلمان را نداشت و ما به آقای "لام" اعلام کردیم که اگر می خواهید می توانید علی دایی را به همراه خود ببرید ولی کریم باقری در کشورش به فوتبال ادامه خواهد داد.

مربي تيم فوتبال صباي قم تصريح کرد: آقای دایی شما برو و از ما شکایت کن چه کسی را می ترسانی؟! شاید شما توانسته باشید که از لحاظ فوتبال به درجه بالایی برسید و از لحاظ سجایاي اخلاقی و انسانی حرفهای زیادی برای گفتن نخواهید داشت.

وي در پايان خاطرنشان کرد: جا دارد در این جا اشاره کنم به اظهارات علی پروین که خطاب به شما گفته بود که دايي تنها یک فرد معروف است و نه محبوب! شما کسی هستید که چشم دیدن خیلی ها از جمله فرهاد مجیدی را نداشتید، شما تنها یک فرد معروف هستید و جایی در دل مردم ندارید، به کسانی که در جلوی شما خم و راست می شوند نگاه نکنید! اکثر آنها از شما دل پری دارند و به اجبار به شما احترام می گذارند.

فربادشيران افزود: بنده از لحاظ سابقه بسیار از شما پیش هستم؛ زمانی که شما در کوچه فوتبال بازی می کردید، من عضو تیم ملی اعزامی به جام جهانی آرژانتین بودم.

پايان متن/مح
برچسب ها: فریاد سیران ، دایی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اردبیل اوشاغی
۱۲:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سلام .دوستان شما فک میکنید که این فریاد شیرانو مایلی کهن مگه کی هستن که دارن به همین راحتی پشته علی دایی حرف میزنن ؟؟ شما فک میکنید همین دونفر خیلی مظلوم هستنو اصلا لابی کردنو بلد نیستنو و اصلا لابی نکردن ؟؟؟زهی خیاله باطل . ختم کلام علی دایی اول با خداست دوم با غیرته ای اونیکه نمیتونی موفقیتشو ببینی چشات دراد .اگه شما دونفر محتاجه چند نفرید که هواتونو داشته باشن علی دایی هواشو خدا داره که این همه درامد و دارایی داره وگرنه اگه با خدا نبود الان مثل شما دو نفر بود . . یاعلی یاشاسین علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
ایران فقط علی دایی/علی کریمی وسلطان علی پروین
-
بهزاد
۱۱:۵۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
من و تمامي مردم دنبال كي محبوب و كي مغموم كي درست ميگه كي اشتباه ميگه نيستيم ما دوست داريم يك ورزش زيبا و ديدني به همراه عزت و افتخار و پيشرفت ملي هستيم واين جزء با تلاش از خودگذشتگي و با چاشني سجاياي اخلاقي و متانت و ادب موثر نيست -بابا الگوهاي كلي خرد و كلان يه مقدار سعه صدر داشته باشيم نا سلامتي تو جامعه اسلامي زندگي مي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۱:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دايي براي فوتبال پاك اين كاروكرد اگر مايلي جان قهرماني بي گناهه پس چرا محكومشد دايي به خاطر فوتبال پاك اين كاروكرد ليگ يك چي اونم تقصير دائي بودبترسيد از خشم خدا منم منم تموم شد الگوهاي جوانان تمومش كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
آقاي دايي خجالت بكش تا كي ميخواي لابي كني
Iran (Islamic Republic of)
سعیده عابدینی
۱۱:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دوستان پس بهتره از همین حالا نظرسنجی رو آغاز کنیم ....
بنده از موافقان و طرفداران علی دایی هستم
با علم به این موضوع که سجایای اخلاقی خوب ایشون به مراتب بیشتر از آقای مایلی کهن بوده و هست .
در ضمن آقای فریاد شیران شما در حدی نیستی که از طرفداران و یا میزان محبوبیت آقای دایی صحبت کنید. بیشتر مطالعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
همیشه قطار در حال حرکتو سنگ میزنند.علی دایی به دور از تعصب ، در خیلی از عرصه ها موفق بوده و همین هم عامل محبوبیتش است.
Iran (Islamic Republic of)
وحید حامد
۱۰:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
آقای علی دائی در دل ما جا دارد .
-
ایرانی
۱۰:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
آقای دایی افتخار ایران و فوتبال ایران هستند و احترام زیادی و ارادت خاصی برایشان داریم
ولی آقای دایی ، خواهشاً در مصاحبه ها و گفتگو های خود نیز موجب افتخار باشید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دایی هم محبوبه هم با اخلاق تا افرادی که نمی توانند ببینند به خودشان یان
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۰۸:۰۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
اين دايي فقط دنبال ضربه زدن به پرسپوليسه . هر وقت اومده با همه درگير شده. بسه ديگه اگه تيم‌هايي مثل لائوس و گئوام و مالديو نبودن كه تو اين‌همه گل نزده‌ بودي. بابا هر روز با يكي درگيري. كاشاني، رويانيان، كاظميان، كريمي، مايلي‌كهن، داورها، خبرنگارا . اَه اَه آدم چقدر مي‌تونه بهونه بياره . با اينكارا مردمو سرگرم نكن به فكر تيم باش كه بازم امسال با اين اوضاع هيچي نميشه
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۸:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
بتركه چشم حسود
Iran (Islamic Republic of)
ياشاسين اردبيل
۰۷:۵۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
زنده باد دايي
Iran (Islamic Republic of)
زهرا احمدی از اردبیل
۰۷:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
ازکجا میدونید از روی اجبار به علی دایی احترام میذارند من خودم اصلا از فوتبال خوشم نمیاد ولی به اقای دایی احترام خاصی دارم واو شخص بزرگ ومحبوبیه این حسادت شما تنگ نظران به ایشونه چرا که از کودکی و نوجوانی کسی هستش کهدنبال تحصیل و ورزش وکسب و کارش بوده شما چرا می سوزید وثجای مردم صحبت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۷:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
تیم اعزامی به جام جهانی آرژانتین؟؟؟ پسرخوب تو اون تیم آقایان حجازی مرحوم، رشیدی،مودت وگربکندی دروازه بان بودند این وسط شما کجا تشریف داشتید؟؟ اصلا مگه شما وکیل و وصی مایلی کهن هستید؟ چرا موفقیت علی دائی را نمیتونید ببینید؟شما میتونید بگید چه سری هست که همیشه به مایلی کهن چسبیده اید؟به کوری چشم حسودان علی دائی محبوب دله 40میلیون طرفدار پرسپولیسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
آقای دایی افتادگی آموز اگر طالب فیضی *** هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
به افتخارش
جناب آقای فریادشیران آفرین به شهامتت
علی دایی فقط لابی میزنه و باهمین روش تونسته خودش رو سرشناس کنه باور کنید فقط فحاشی بلده نه اخلاق نه ادب
Netherlands
علی
۰۷:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دل تان خوش است مگر می شود علی دایی لابی نکند چرا تا بحال یک بار هم به اندازه 1/1000 بقیه به دایی تذکر نداده اند طرف داره مسابقه بین المللی میده روحش خبر نداره حسن زاده براش می بره و می دوزه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
علي دايي به خدا در دلها جا دارد
بي طرف
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
نمی دونم کی این جرو بحث ها دست از سر پرسپولس بر میداره یه کم از باشگاه استقلال درس بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۶:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
این علی دایی با همه دعوا داره
یکم بره از علی کریمی یاد بگیره مردمی بودن را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
کیوان جان احسن موافقم
Iran (Islamic Republic of)
گل پری
۱۶:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
واقعا...ازعلی کریمی...این دیگه از اون حرفابود
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۶:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
دایی هم معروفه هم محبوب
چی میگی شما آقای فریاد شیران
اتفاقا شما نه معروفی نه محبوب
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
کاش میشدیک نظر سنجی بذارن
تامعلوم شود که اقای مایلی یا این مربی پیش مردم محبوبیت دارن یا اقای دای
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۰:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
بابا خسته شدیم از اینهمه بگومگوی بیخود
آخرین اخبار