رئيس مجلس سوريه تأکيد کرد برخي از نظامهاي عربي براي خدمت به رژيم صهيونيستي به تأمين کننده مالي و حامي تروريستها تبديل شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني سوريه، محمد جهاد لحام اين سخنان را در جلسه ديروز مجلس و به مناسبت جنگ ششم اکتبر 1973ميلادي مطرح کرد. 
لحام گفت پيروزي اکتبر يادآور روزهاي سربلندي است ؛روزهايي که اراده اعراب متحد و پيروز شد و سياستهاي عربي هماهنگ بود و قدرتهاي بزرگ را به زانو در آورد و آنها را مجبور کرد صداي حق را بشنوند. آن روزها ارتشهاي عربي يک مقصد واحد و دشمن واحد داشتند و آن هم اشغالگران اسرائيلي بودند و اشغالگران را شکست دادند.
لحام  افزود اما امروز متأسفانه کشورهاي عربي دشمنان ديگري دارند. برادران به دشمنان يکديگر تبديل شده‌اند و از تروريستهايي که از سراسر جهان آمده‌اند حمايت مالي مي کنند و به آنها سلاح مي دهند تا يک کشور برادر را آتش بزنند و زيرساختهايش را نابود کنند تا به رژيم اشغالگر اسرائيل خدمت کنند.  نمايندگان مجلس ديروز به احترام شهداي سوريه، يک دقيقه سکوت کردند.
لحام گفت : نيروهاي مسلح و دلاور سوريه در جنگ ششم اکتبر به برتري بيني و سيطره جويي صهيونيستها و آمريکا پايان دادند و براي دفاع از کشور خونهاي خود را تقديم کردند.
اعضاي مجلس سوريه نيز تأکيد کردند سوريها قوي باقي  خواهند ماند و با دشمنان خود خواهد جنگيد. دشمنان سوريه يا زير پرچم اسرائيل و يا زير پرچم شبکه تروريستي القاعده مي جنگند.
مجلس سوريه همچنين از جانفشاني هاي ارتش سوريه که همانند جنگ اکتبر پيروزي مي آفريند قدرداني کرد.
اعضاي مجلس تصريح کردند سوريه به لطف آگاهي ملت و انسجام ارتش و شجاعت رهبرانش بر تروريسم پيروز خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار