معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبرداد : با توجه به 16 مهر ماه ، فرا رسیدن روز جهانی کودک اداره سلامت با مشارکت خانه های سلامت جشن های ویژه ای برای فرشته های کوچک را در دست اجرا دارد .

کاظم کمالی نسب  با اعلام این خبردر گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود : از  مهمترین برنامه های این روز جهانی ،   برگزاری جشن ویژه اعضای کانون مادر و کودک دارای کارت عضویت ، مسابقه نقاشی ، تورهای آموزشی و تفریحی را می توان نام برد.
وی در ادامه تاکید کرد :  کارگاه با موضوعات روان شناسی و بهداشت و سلامت ، برگزاری نمایش های عروسکی ، برگزاری همایش پیاده روی مادران و کودکان ، برپایی سامانه نشاط در بوستان دژبان ، پایگاه سلامت همراه با جایزه از دیگر برنامه های وتنوع برای این روز است .
وی اظهار داشت : در راستای این ویژه برنامه ها کارگاه آموزشی با موضوعات خانواده ، شیوه های فرزندپروری ، مشکلات کودکان برای مادران عضو کانون مادر و کودک که دارای کارت عضویت هستند به صورت رایگان نیز برگزار می شود .
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در پایان خاطرنشان کرد : این برنامه ها از تاریخ 16 لغایت 17 مهر ماه در کلیه خانه های سلامت برگزار می شود ./
 
 
 
برچسب ها: برنامه ، جهانی ، فرشته ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار