سرپرست سابق تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: ترکیب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نشان می دهد که ملاک فقط سلیقه شخصی است.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با نگاهی به ترکیب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز می توان به راحتی دریافت که هیچ ضابطه و تناسبی جز سلیقه محوری وجود ندارد و از بین 6 بازیکن برتر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی 4 نفر از اردو و مسابقات بین المللی کنار گذاشته شده اند.

وی ادامه داد: در این لیست نه توان بازیکنان در نظر گرفته شده نه سن و سال نه آخرین رنکینگ جهانی آنها، نه سالها تجاربشان در میادین بین المللی، نه آخرین رده بندی مسابقاتی و نه حتی چشم انداز مثبتی برای وضعیت حال و آینده تیم ملی بزرگسالان در میادین مهمی همچون مسابقات تیمی قهرمانی آسیا و جهان!

نظری اضافه کرد: مهمترین اصل در تمرینات اردویی تنیس روی میز حضور حریفان تمرینی مناسب است که در اینجا نادیده گرفته شده است، سرمربی تیم ملی با مهران احدی و میدیا لطف اله نسبی تماس گرفته و به آنها اعلام کرده بود با دستور رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی جایی ندارند اما در رابطه با علت دعوت نکردن از اخلاق پسند و نوروزی تا این تاریخ مسکوت کرده است.

دبیر سابق کمیته فنی اذعان داشت: با نگاه به آخرین رده بندی مسابقاتی نمی توان دعوت نشدن جوانانی همچون امین میرالماسی و محمدعلی رویین تن در مقابل بعضی از جوانان حاضر در لیست تیم ملی توجیه کرد: از طرف دیگر حضور نداشتن نام بازیکنان همچون عارف احمد فر و محمد فرقدانی هم جای حرف و حدیث زیادی باقی گذاشته است.

وی تأکید کرد: با توجه به کنار گذاشته شدن تعدادی از بازیکنان صاحب نام و دارای رنکینگ از اردو و اعزام در یکی دو سال اخیر پیش بینی می شد که پروسه حذف نهایی آنها پس از سه سال تضعیف فنی و رنکینگی اکنون آخرین مرحله خود را طی کند، به نظر می رسد می خواهند مسابقات انتخابی تیم ملی را به بهانه تدوین آیین نامه به تعویق بیندازند تا بتوانند به راحتی نخبگان تنیس روی میز را حذف کنند.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: از سرمربی تیم های به دلیل دارا بودن اختیارات ذاتی برای تعیین اعضای تیم ملی و همچنین از معدود اعضای پینگی پنگی کمیته فنی که استقلال فکری و کارشناسی خود را تا حدودی حفظ کرده اند انتظار می رفت که در خصوص لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی اعمال نظر بیشتری داشته باشند مگر اینکه آنها نیز در این انتخاب سهیم بوده و مخالفتی با آن نداشته اند. من از مسئولان جدید وزارت ورزش و جوانان درخواست می کنم که با رصد مشکلات تنیس روی میز فکری به حال این رشته ورزشی بکنند./آق
برچسب ها: پینگ پنگ ، نظری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار