حميد شجاع گفت: در هفته‌ي نهم ليگ برتر روز 19 مهر ميزبان هپكو هستيم و امتياز اين ديدار را مي‌خواهيم.

حميد شجاع مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات ليگ برتر مردان ايران اين هفته نيز پيگيري مي‌شود و ما در هفته‌ي نهم، 19 مهر ميزبان هپكوي اراك هستيم. 
 
وي تصريح كرد: نماينده‌ي مركزي حريف خوبي است و با توجه به اينكه هفته‌ي گذشته بازي خود مقابل نيك را برده است بازيكنان تيم با انگيزه هستند و در نهايت ديدار سختي مقابل آنها خواهيم داشت. 

شجاع در ادامه گفت: بعد از اين بازي هفته دهم  را استراحت خواهيم كرد و آخرين مسابقه در دور رفت مقابل صفاي قم خواهد بود. 

وي در خصوص مسايلي كه در خصوص داوري ايراد مي‌شود، گفت: برخي افراد قصد دارند آرامش هندبال را به هم بريزند اگر آنها ادعا مي‌كنند اتفاقي در اين قشر زحمت‌كش افتاده مدرك دارند حرف بزنند. 

شجاع گفت: عده‌اي انتفاد به داوري را مربوط به 6-5 ماه قبل مي‌دانند كه در سميناري كمك هزينه‌اي براي سفر به كربلاي معلي به داوران داده است اگر ما مي‌خواستيم تخلف كنيم چرا آشكارا اين كار را مي‌كرديم، متأ‌سفانه برخي ديواري كوتاهتر از ديوار داوري پيدا نكردند. 

وي در خصوص اعزام تيم به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: اين رقابت‌ها از اواسط آبان در قطر برگزار خواهد شد و ما درصدد هستيم يك هفته زودتر به اين كشور رهسپار شويم. 

شجاع تأكيد كرد: تا زماني كه اين رقابت‌ها آغاز شود فرصتي داريم تا علاوه بر آماده‌سازي تيم و هماهنگ كردن بازيكنان با شرايط آب و هوايي اين كشور بنا داريم با چند تيم خارجي ديدار تداركاتي داشته باشيم. 

وي افزود: اين دومين حضور ما در مسابقات آسيايي است در اولين حضور كه سال گذشته بود با بدشانسي و يك باخت مقابل تيم النور عربستان پنجم شديم ولي امسال قصد داريم با قدرت ظاهر شويم و مقام خوبي كسب كنيم. 

شجاع تأكيد كرد: ما با تيم‌هاي الاهلي بحرين، اسد لبناني و الخويا قطر همگروه هستم كه همه‌ي اين تيم‌ها خيلي قوي هستند و بايد با درايت و هوشياري بالا مقابل آنها ظاهر شد. 

وي گفت: بيشتر بازيكنان الاهلي بومي هستند و يكي دو تا خارجي اما در الخويا و السد اكثر بازيكنان اروپايي هستند در حقيقت ما در مسابقات جهاني حضور پيدا مي‌كنيم نه رقابت‌هاي آسيايي چرا كه اين تيم‌ها بهترين‌ها را در اختيار دارند. 

شجاع اشاره كرد: بعد از بازگشت از مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا يك هفته‌اي بازيكنان استراحت مي‌كنند و سپس تمرينات تيم ملي آغاز خواهد شد. 

وي در ادامه گفت: با توجه به اينكه اكثر بازيكنان تيم ملي در سبزوار هستند و تمرين مي‌كنند تا حدودي هماهنگ هستند و با بازي‌هايي كه براي تيم انجام مي‌دهند هميشه آماده هستند. 

شجاع يادآور شد: تعطيلات نيم فصل نزديك به 3 ماه طول خواهد كشيد و اين به خاطر بازي‌هاي آسيايي(جام باشگاه‌ها و جام ملت‌هاس) گر چه اين مدت تعطيلات خيلي زياد است ولي چاره‌اي نيست. 

شجاع در پايان خاطر نشان كرد: ما با قدرت در ليگ برتر به جلو حركت مي‌كنيم و قهرماني اين رقابت‌ها را مي‌خواهيم البته تيم‌هاي خوبي در اين مسابقات حضور دارند كه نبايد از آنها غافل شد./آق
برچسب ها: هندبال ، شجاع ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار