بالاخره سیستم‌عامل جدید اپل یعنی iOS 7 نیز منتشر شد و بسیاری از کاربران محصولات اپل، سیستم‌عامل دستگاه خود را به نسخه 7 به‌روزرسانی کردند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این سیستم‌عامل دستخوش تغییرات زیادی شده که یکی از آنها موقع بستن برنامه‌ها قابل مشاهده است. تا پیش از این وقتی می‌خواستید یکی از برنامه‌های فعال در آی‌فون یا آی‌پد خود را ببندید، دوبار کلید Home را لمس کرده سپس روی آیکون برنامه موردنظر از پایین صفحه انگشت خود را فشار داده و چند لحظه آن را نگه می‌داشتید و در نهایت نیز روی علامت x کنار آیکون برنامه مورد نظر فشار می‌دادید و برنامه بسته می‌شد! اما در iOS 7 این روش جوابگو نیست!

در نسخه 7 سیستم‌عامل iOS هنگامی که دوبار روی کلید Home فشار دهید فهرستی از برنامه‌های فعال همچون اسلایدهایی از تصاویر برای شما به‌نمایش درخواهد آمد. در این نسخه نیز در پایین صفحه فهرستی از آیکون‌های برنامه‌ها نمایش داده خواهد شد، اما وقتی روی آیکون‌ها فشار دهید و آن را نگه‌دارید هیچ اتفاقی نمی‌افتد! آیا می‌دانید در این نسخه چطور ‌باید برنامه‌های فعال را ببندید؟ به روش زیر عمل کنید:

1- همچون نسخه‌های پیشین دوبار کلید Home را فشار دهید.

2- اسلایدهای به‌نمایش درآمده در این مرحله پیش‌نمایشی از آخرین فعالیت اجرا شده توسط هریک از نرم‌افزارهای درحال اجرا را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای بستن هریک از این برنامه‌ها ‌باید به‌جای انتخاب آیکون موجود در فهرست پایین صفحه، روی تصویر به‌نمایش درآمده در میان صفحه فشار داده و آن را نگه دارید سپس با یک تلنگر آن را به بالا بفرستید.

3- پس از پرتاب تصویر پیش‌نمایش مربوط مشاهده می‌کنید که برنامه موردنظر بسته شده است!


منبع: كليك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار