قلعه نويی:

بازیکنی که از حد خود فراتر رود جایی در استقلال ندارد/برهانی تا وقتي به شرایط ایده آل نرسد به همین منوال بازی می کند

سرمربی استقلال گفت: برهانی در اوایل فصل به عنوان بازیکن ثابت به میدان می آمد ولی پاسخگوی انتظارات نبود و تا زمانی که به شرایط ایده آل بازنگردد در ترکیب ثابت تیم قرار نمی گیرد.

امیر قلعه نويی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آرش برهانی گفت در اوایل فصل برهانی را به عنوان بازیکن ثابت به کار می گرفتیم اما اکنون وی نه در تمرینات و نه در بازیها انتظارات را برآورده نکرده و تا زمانی که به شرایط ایده آل نرسد به همين منوال به بازی گرفته خواهد شد.

قلعه نويی در مورد شرایط لاوره گفت: قرار بر این نیست که همه بازیکنان به طور فیکس در بازیها حضور پیدا کنند در ضمن لاوره اوایل فصل در تمرینات شرکت کرد و بعد از آن یک ماهی غایب بود و آن زمان، زمان شکل گیر استخوان بندی تیم بود و اگر می‌ماند می توانست در حال حاضر در تیم بازی کند اما اکنون باید مدتی بگذرد تا جای خود را در تیم استقلال پیدا کند.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در مورد درگیری بین صادقی، اکبرپور و رحمتی گفت: در تمرین امروز تیم به تمام بازیکنان گوشزد خواهم کرد که هر چقدر هم که بزرگ باشند اجازه از بین بردن آرامش تیم را به آنها نخواهم داد. بازیکنی که پا از حد خود فراتر بگذارد جایی در تیم استقلال ندارد.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: استقلال ، برهانی ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار