پیشکسوت ورزش کشور و ازموسسین تربیت بدنی در شهر پردیس گفت : عبدالله زارع پیر کشتی ایران هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد و همانند سایر پیشکسوتان رشته های مختلف که نام و آوازه ای در تاریخ ورزش این مملکت دارندومسئولان نباید نسبت به بزرگان تاریخ ورزش بی تفاوت باشند.

علی رضا وحید خو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :عبدالله زارع بزرگ ورزش ایران به ویژه کشتی است ایشان را با لقب پیر کشتی ایران می شناسند بزرگان و قهرمانان سر شناسی که در میدانهای مختلف بین المللی مدال های رنگارنگی را بدست آورده اند از مکتب این مربی بزرگ به جامعه کشتی معرفی شده اند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :کشتی نام پهلوانان زیادی را در تاریخ ورزش ایران ثبت کرده است از جمله این نگین های ارزشمند می توان به عبدالله زارع مربی قهرمانان گذشته و امروز مانند حمید سوریان اشاره کرد که این قهرمان پس از معرفی از مکتب عبدالله زارع زیر نظر محمد بنا توانست مسیر قهرمانی جهان را طی کند .

پیشکسوت ورزش کشور و ازموسسین تربیت بدنی در شهر پردیس با اشاره به اینکه مسئولان ورزش نباید از کنار بزرگان به راحتی عبور کنند اضافه کرد :عبدالله زارع پیر کشتی ایران هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد و همانند سایر پیشکسوتان رشته های مختلف که نام و آوازه ای در تاریخ ورزش این مملکت دارند ومورد بی مهری مسئولان قرار گرفته اند .

وحید خو ددر خاتمه اظهارداشت :اگر مسئولان ورزش کشور به فکر حفظ و دوام عنصرپهلوانی در ورزش کشور هستند باید حامی معنوی و حتی مالی بزرگان تاریخ ورزش ایران باشند که در گذشته با فعالیت های خود برگ های زرینی از موفقیت را در تاریخ ورزش ایران رقم زدند/س .


برچسب ها: بزرگان ، تاریخ ، ورزش ، پهلوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.