معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با استفاده از سنت حسنه وقف می‎توان شرایط ازدواج جوانان را تسهیل کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الاسلام مهدی یوسف‎تبار پیش از ظهر امروز در ویژه‎برنامه پیوند آسمانی در آستان مقدس امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان، وقف را یکی از اقدامات خیر در طول زندگی افراد دانست.

وی اظهار کرد: همه ما باید از فرصت‎های به وجود آمده در زندگی به نحو احسن استفاده کنیم و در این خصوص بهترین اقدامی که می‎توان انجام داد اقدام به وقف اموال است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به مزایای این سنت پسندیده خاطرنشان کرد: واقف با وقف اموال خود در راستای یکی از نیات اجتماعی به خصوص ازدواج جوانان علاوه بر مرتفع کردن مشکل ازدواج افراد نیازمند جامعه، از ثواب اقدام خود تا قیامت بهره‎مند می‎شود.

یوسف‎تبار با تأکید بر ضرورت روی آوردن زوج‎های جوان به ساده زیستی گفت: متأسفانه در سطح جامعه مشاهده می‎شود که به دلیل فاصله گرفتن از این خصلت نیکو جوانان کمتر رغبت به ازدواج و تشکیل خانواده دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به جهیزیه و مهریه حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بهتر است جوانان با الگو قرار دادن این زوج آسمانی و چشم‎پوشی از برخی از اقلام غیرضروری در ابتدای خانواده نسبت به تشکیل خانواده اقدام کنند.


برچسب ها: سمنان ، ازدواج ، سنت حسنه ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.