سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جایز نیست که درباره محتویات جلسه کمیسیون اصل 90 صحبت کنم، آنجا حرف‌هایی را زدم که امیدوارم مسئولان شنیده باشند و قاطعانه برخورد کنند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال ما بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای اینکه وضعیت جسمانی بازیکنان آماده حضور در لیگ برتر شوند تصمیم گرفتیم که تمرینات بدنسازی را در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تدارک ببینیم.

قلعه نویی درباره انتقادات برخی کارشناسان بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم ما با این شرایط و امکانات جزو چهار تیم برتر آسیا شد اما برخی افراد انتقاد می کنند به هر حال من به این مسائل توجهی نمی کنم و به کارم ادامه می دهم.

قلعه نویی درباره درگیری های بین چند بازیکن استقلال صورت گرفته ، بیان کرد: من به بازیکنان ملی پوش استقلال و همچنین آنهایی که در تیم حضور دارند اولتیاتوم دادم که هیچ کدام از آنها حق ندارند درباره تیم ملی صحبت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: من هیچوقت بیان نکردم که تیم ملی شانسی به جام جهانی برزیل رفته است. در بازی تیم ملی مقابل قطر مجتبی جباری یک بازیکن را دریبل کرد و توپ اتفاقي به پای قوچان نژاد خورد و این بازیکن گل زد.

وی درباره حضور رئیس کمیسیون اصل 90 بیان کرد: به هرحال جایز نیست که درباره محتویات این جلسه صحبت کنم آنجا حرف‌هایی را گفتم و امیدوارم مسئولان شنیده باشند و برخورد قاطعانه کنند.

قلعه نویی بیان کرد: ایجاد فساد در فوتبال هر روز بیشتر می شود اما من با آن کاري ندارم، امیدوارم مسئولان با این موضوع برخورد کنند.

وی درباره حضور داوود حقی درتمرینات استقلال بیان کرد: داوود حقی هافبک سابق تیم پیکان در چند روز گذشته در تمرینات حضور یافته و اگر از لحاظ بدنی آماده باشد نیم فصل وی را جذب می‌کنیم.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار