با توجه به پيشرفت جراحي زيبايي در ايران و شناخته شدن ايران به عنوان پايتخت جراحي زيبايي در جهان، توجه بيشتر به اين امر بسيار پراهميت است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دكتر ابراهيم رزم پا، دبير علمي چهارمين كنگره راينولوژي در جمع خبرنگاران گفت: اعمال جراحي بيني در كشور ما ارزان است و همچنين كيفيت بسيار بالايي دارد.  
 
وي گفت: اين امر باعث شده كه مراجعين بسياري از كشورهاي همسايه براي انجام جراحي زيبايي به ايران بيايند.  
 
رزم پا اشاره كرد: با توجه به كيفيت بالاي جراحي زيبايي در ايران و هزينه پايين آن نسبت به كشورهاي ديگر بيماران بسياري علاقه مند به جراحي در ايران هستند و مي توانيم به اين امر به عنوان صنعت سودآور نگاه شود.  
 
دبير علمي كنگره ادامه داد: درخواست ما از مسئولين اين است كه تسهيلاتي براي بيماران خارجي فراهم كنند تا بيمار به راحتي به ايران بيايد و تحت جراحي قرار گيرد.  
 
وي تصريح كرد: يكي از محاسن اين كنگره اين است كه پزشكان خارجي كه به اين كنگره دعوت مي‌شوند با پيشرفت هاي ايران آشنا مي شوند و همين امر تبليغي براي ماست.  
 
وي در پايان گفت: معمولا اعمال جراحي زيبايي بيني همراه با اعمال جراحي درماني مثل درمان انحراف بيني انجام مي شود و متاسفانه بيمه ها اين اعمال را تحت پوشش قررار نمي دهند.  /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار