نظرسنجي هاي جديد در فرانسه نشان مي دهد محبوبيت فرانسو اولاند رئيس جمهور اين کشور به پايين ترين سطح آن از زمان به قدرت رسيدن وي در سال 2012 ميلادي رسيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ در شرايطي که اولاند با اقتصاد راکد فرانسه دست و پنجه نرم مي کند و به تغيير  دادن سريع مواضع خود در اين کشور شهرت دارد، پايين بودن‌ ميزان محبوبيت وي در ميان روساي جمهور اين کشور در دوران معاصر امري بي سابقه است. 

در نظرسنجي که نشريه نوول آبزرواتور منتشر کرد تنها 29 درصد پاسخ دهندگان ديدگاه مثبتي درباره اولاند داشتند. اين ميزان نسبت به ماه سپتامبر يک درصد و نسبت به ماه ژوئيه سه درصد کاهش نشان مي دهد. 

بر اساس اين گزارش، اين ميزان محبوبيت، اولاند را پايين تر از سطح محبوبيت نمادين 30 درصد قرار مي دهد که کمترين ميزان آن از زمان به قدرت رسيدن وي در کاخ اليزه به شمار مي رود. 

محبوبيت نيکلا سارکوزي رئيس جمهور راستگراي فرانسه  که قبل از اولاند هدايت دولت را بر عهده داشت هيچگاه به پايين تر از 30 درصد نرسيد. 

گفتني است، اختلاف در ميان وزراي دولت اولاند بر سر موضوع رسيدگي به وضع کولي ها در فرانسه جزو مواردي عنوان شده است که محبوبيت اولاند را کاهش مي دهد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار