شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به قرارگيري در فصل پاييز و پيش از آغاز بارندگي از اجراي طرح لايروبي مسيل ها و حوضچه هاي رسوب گير در سطح محدوده خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حسين سلطاني با اعلام اين خبر گفت: طرح لايروبي مسيل ها و قنوات و حوضچه هاي رسوب گير در بخش هاي مختلف سطح محدوده پيش از بارندگي فصلي آغازشد.

وي در خصوص کانال ها و نهرهاي سرپوشيده افزود: در سطح محدوده منطقه بيش از 29 هزار متر کانال و نهر سرپوشيده و 40 حوضچه رسوبگير وجود دارد که به منظور جلوگيري از آبگرفتگي در زمان بندي معيني اجرايي مي شود.

وي تصريح کرد: چندي پيش اين طرح در محدوده کليد خورد و اين شهرداري به مدت يک ماه اقدام به پاکسازي و لايروبي قنات ها و حوضچه ها مي کند.

وي با تاکيد بر اينکه براي کاهش حجم کارها و رفع مشکلات، اين شهرداري به مشارکت شهروندان نياز دارد، گفت: در اين راستا شهروندان با خودداري از ريختن زباله در سطح معابرشهري و جوي ها، کمک شاياني را انجام داده که منجر به ايجاد فضايي مناسب و سالم در اين بخش از پايتخت مي شود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: بيشترين محل هايي که در دوره هاي زماني مختلف نياز به پاکسازي داشته، کانال هاي محدوده بزرگراه آيت الله سعيدي، سه راه آذري و زرند بوده که به تدريج انجام ميشود./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار