احمد مساجدی، مربی تیم ملی والیبال گفت: با توجه به آن که برخی حریفان ما در این دورۀ از مسابقات ضعیف بودند ایجاد تمرکز در میان بازیکنان کار سختی است.

احمد مساجدی، مربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی در مصاف با برخی تیم های ضعیف بازی می کنی اجرای والیبال واقعی کار سخت و مشکل می شود، اما بازیکنان توانستند به خوبی تمرکز خود را برای شکست حریفان جمع کنند.

وی تصریح کرد: ما امسال فصل بسیار سختی و طولانی مدتی را پشت سر گذاشتیم.مسابقات لیگ جهانی خستگی کاذبی را برای ملی پوشان بوجود آورد آنها به نوعی والیبال زده شدند اما با تمرینات و نوع برنامه ریزی  های انجام شده توانستیم عملکردی خوب را در مسابقات آسیایی داشته باشیم و به هدف اصلی خود که همان قهرمانی بود دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چهره ولاسکو در این مسابقات عصبانی بود گفت: ولاسکو استرس بسیار زیادی داشت چون سطح توقعات از تیم ملی بالا رفته است و اگر بازیکنان مصدوم می شدند این امر به ضررمان بود عدم قهرمانی برایش غیرقابل قبول بود.

ولاسکو میخواست برای بازیکنان ایجاد استرس کند تا آنها حساسیت بازیها را درک کنند و قهرمانی را برای دومین بار در آسیا تکرار کنند.

وی گفت: این قهرمانی با دورۀ قبل تفاوتهای بسیار زیادی داشت نخست آن که ما در خارج از خانه بر بام آسیا ایستادیم و همچنین ملی پوشان با اعتماد به نفس کامل مقابل حریفان بازی می کردند.

پايان متن/آق
برچسب ها: مساجدی ، ولاسکو ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار