همکاری وزارت نفت و علوم تحقیقات با مجموعه روسای دانشگاه های شریف، تهران، امیر کبیر، سهند تبریز و نفت در حوزه تولید نفت .

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در محل هشتمین همایش دانش آموختگان شیمی دکتر عمادی رئیس شرکت ملی نفت گفت: ما در حوزه صنعت نفت و گاز چشم اندازها و برنامه های زیادی داریم ماموریت اصلی ما با توجه به وضعیت کشور در منابع نفت و گاز این جایگاه را پر اهمیت تر می کند.
ما باید دارایی ها و ذخایر خود را به ثروت تبدیل کرده و از حالت مصرفی و روزانه خارج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل دارایی ها به ثروت عقلانیت نگاه جامع و مدیریتی را می طلبد و این عقلانیت کل در جامعه وجود دارد که این مهم چشم اندازهای بیست ساله و مقاطع آن 5 ساله قابل مشاهده است.

عمادی در ادامه افزود: ایجاد شرکت های پویا در ارتقای منابع انسانی از ایستا و سنتی به پیشرفته بسیار مهم است و نقش قابل توجهی دارد.

وی نقش NGOرا در کنار انجمن مهندسی شیمی مهم دانست و اظهار داشت: انجمن مهندسی شیمی از ارزشمند ترین انجمن هایی است که بسیار پر اهمیت بوده و در گذشته مسیر متعددی را طی کرده و در حوزه مهندسی مخازن نیز بسیار پر اهمیت است.

عابدی در پایان خطاب به دانش آموختگان شیمی افزود: امید است با تلاش های شما در زمینه رویکرد شبکه های دانشگاهی به موفقیت های ارزشمندی در زمینه پروژه های نفتی برسیم./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار