ماموران انتظامي پليس استان اصفهان طي يك عمليات ويژه و انتظامي موفق به كشف مقدار 250 كيلو گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه كاميون حمل بار شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار "عبدالرضا آقاخاني" فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در ادامه پيگيري باندهاي قاچاق مواد مخدر همچنين برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ،ماموران انتظامي شهرستان دهاقان استان در پي اقدام اطلاعاتي و انتظامي موفق به شناسايي يك باند قاچاق مخدر شدند.

رئيس پليس استان اصفهان با اشاره به اجراي عمليات ويژه و منحصر به فرد پليس در محور مواصلاتي به شهرستان دهاقاناستان در اين زمينه عنوان داشت: نهايتا ماموران با متوقف كردن دو دستگاه خودرو سمند و پژو همچنين يك دستگاه كاميون بار آن را مورد بررسي قرار دادند

سردار آقاخاني افزود: در بازرسي از خودرو كاميون تعداد 25 بسته به مقدار 247 كيلو 300 گرم مواد مخدر از نوع ترياك با لفافهكه بطرز كاملا ماهرانه در خوردو جاسازي شده بود كشف شد .

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگيري سه نفر متهم در اين خصوص ،خاطر نشان كرد: دراين زمينه هر سه دستگاه خودرو توقيف و در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل شد/س.

برچسب ها: اصفهان ، کشف ، تریاک ، از ، کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.