رئيس سازمان داوطلبان هلال احمر كشور از توزيع توزيع 19 هزار بسته آموزشي ميان دانش آموزان نيازمند به ارزش 300 ميليون تومان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران    فرحناز رافع با اشاره به اجراي طرح ارمغان مهر ويژه دانش آموزان نيازمند در كشور گفت: بر اساس آخرين آمارهاي ارائه شده از 16 استان كشور بيش از 500 ميليون تومان كالاي بهداشتي و لوازم التحرير و خدماتي از سوي خيرين جمع آوري و ميان دانش آموزان توزيع شده است.
 
وي افزود: در اين طرح 19 هزار بسته آموزشي به ارزش 300 ميليون تومان اعم از لباس و لوازم تحرير توزيع شده و  برای خانواده های نیازمند هم سبد های غذایی شامل مواد غذایی اولیه چون برنج، حبوبات، روغن به ارزش ریالی یک میلیارد ریال توزیع شده است.
 
رافع به ویزیت 6 هزار نفر درآغاز بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: 59 میلیون تومان ویزیت رایگان از سوی پزشکان داوطلب در 16 استان کشور انجام شده است.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خانواده های نیازمند و یا دارای بیمار صعب العلاج و به خصوص مناطق زلزله زده، هدف کمک های خیرین و داوطلبان است خاطر نشان کرد: تا کنون 3 هزار و 651 بسته آموزشی بین دانش آموزان منطقه زلزله زده آذربایجان توزیع شده است. /ل
 

برچسب ها: توزیع ، آموزش ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار