نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در همايش پليس امنيت اصناف گفت: نيروي پر تلاش انتظامي در مقابله با بحران ها سينه خود را سپر مي کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: يک نيروي انتظامي مقتدر، خلاق و آن هم با برخورد متين و انساني به نظم جامعه کمک فراواني مي کند.
وي با بيان اينکه در روايات بر امنيت تاکيد شده است، افزود : نبي اکرم مي فرمايد دو نعمت براي مردم است که نه براي مردم محسوس و نه سپاسگذاري آن را مي کنند، اول نعمت امنيت و دوم نعمت سلامت.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به زحمات کارکنان نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي پر تلاش انتظامي شب و روز وقت و بي وقت در مقابله با بحران ها سينه خود را سپر مي کند، ساير نيروهاي نظامي در زمان خاصي وارد عمل مي شوند اما پليس از روزي که کار خود را شروع مي کند تا زماني که مي خواهد بازنشست شود اضطراب دارد تا امنيت را برقرار کند.
حجت الاسلام آشتياني افزود: در روايت آمده است کسي که يک شب براي حفظ امنيت مردم پاسداري مي دهد ثواب و اجري که خدا قرار مي دهد مطابق با 83 سال عمر مي شود که شب ها تا صبح عبادت و روزها روزه بگيرد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ناامني در برخي از کشورهاي خاورميانه خاطر نشان کرد: امنيت نعمت عجيبي است، مردم هر کشوري به امنيت، اجراي عدالت و رفاه احتياج دارند./س
برچسب ها: قم ، شجاعت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.