تلاش و همكاري ناجا و حضور نيروي انتظامي در بيشتر سكانس ها جاي تقدير و تشكر دارد.

"جواد نوروز بيگي" تهيه كننده سريال "ماتادور" با اشاره به همكاري خود با كارگردان جوان "ماتادور" در گفتگو با خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت يك اثر اكشن با فرمي جديد در كنار يك كارگردان جوان سخت بود و همگي نگران چگونگي روند كار بوديم.
 
وي افزود: اما به هر صورت اطمينان حاصل شد و پروژه "ماتادور" به خوبي با "نجفي" پيش رفت.

 
تهيه كننده "ماتادور" ضمن تشكر از حمايت هاي ويژه ناجا اظهار داشت: "ماتادور" با در نظر گرفتن استاندارد هاي اكشن و با حمايت ويژه ناجا ساخته شد.
 



 دست به دعا بوديم
 
 وي در خصوص نگراني خود در يك كار پر خطر تصريح كرد:  در بيشتر سكانس ها به خصوص در هلي‌كوپتر و قطار كار بسيار دشوار بود اما به لطف خدا هيچ مشكل و حادثه اي براي كسي پيش نيامد.

"نوروز بيگي" با اشاره به اينكه به معرفي چهره جديد پليس ايراني در "ماتادور" گفت: پليس معرفي شده در سريال "ماتادور" در حد استاندارد موجود بود و بايد بگويم كه همكاري آنها در اجراي بسياي از سكانس هاي شكل ذكر قابل  تشكر و تقدير است.

 
 تهيه كننده "سريال شوق پرواز" در خصوص نشان دادن چهره پليس در آثار ايراني اظهار داشت:معتقدم ديگر مجموعه هاي تلويزيوني  نتوانسته بودند  چهره واقعي پليس را نشان دهند و از ظرفيت موجود در  آثار اكشن استفاده كنند.
 
وي ادامه داد: آنچه در "ماتادور" برداشته نگارش و تصوير در آمد برگرفته از واقعيت هاي جامعه بود.
 
"نوروز بيگي" با اشاره به نقش درايت و دقت در ساخت اثار اكشن تصريح كرد: ساخت آثار اكشن به جز داشتن جرات، درايت و دقتي خاص را مي طلبد و با دقتي در كارنامه كاري ام شما مي توانيد آثار جنگي بسياري چون شوق پرواز را شاهد باشيد.


 
 
زمان بندي غير متعارف بودجه زياد مي طلبد  
 
وي درخصوص كمي بودجه و زمان بندي سريال ماتادور خاطر نشان كرد: معتقدم با هر بودجه اي مي توان كار كرد اما اين اتفاق در سايه زمان بندي و استفاده ازوقت ممكن مي شود.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار