مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:اقدامات عملياتي سپاه در ارتفاعات جاسوسان، قنديل، شاهو و "بُزمرگ سير"/ تامين امنيت در دماي منفي 30 درجه ،الاخرس: موفقیت دولت مرکزی سوریه سبب پیروزی در ژنو 2 خواهد بود / فردوسي‌پور: آمریکا توانایی دفاع از خود را از دست داده است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اقدامات عملياتي سپاه در ارتفاعات جاسوسان، قنديل، شاهو و "بُزمرگ سير"/ تامين امنيت در دماي منفي 30 درجه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/19/1622281_521.jpg

رئيس و اعضاي كمسيون امنيت ملي مجلس با حضور در مناطق مرزي شمال غرب و غرب كشور از نزديك در جريان اقدامات عملياتي سپاه پاسداران براي تامين امنيت در نقاط صفر مرزي از جمله ارتفاعات جاسوسان، قنديل، شاهو، بُزمرگ‌سير و ... قرار گرفتند.


ايران به هيچ‌وجه اساسنامه "ژنو يک" را امضا نمي‌كند/ با پيش‌شرط‌ غرب تمايلي براي شرکت در "ژنو 2" نداريم

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: سخنگوي وزير امور خارجه آمريكا بيان كرده كه ايران براي شركت در كنفرانس ژنو 2 بايد اساسنامه ژنو 1 را امضا كند اما ايران به هيچ‌وجه هيچ شرطي را براي حضور در ژنو 2 نمي‌پذيرد و حتي تمايلي براي شركت در اين نشست نداريم.


چند و چون سفر لاريجاني به اروپاي شرقي/ حضور پر ماجراي "ظريف" در كميسيون امنيت ملي
دیدار رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با لاریجانی، رئيس مجلس قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا را تبریک گفت، شورای نگهبان به لایحه تمدید اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری ایراد گرفت، ابراز اميدواري نسبت به اتحاد دنیای اسلام در برابر سیاست‌های مداخله‌جویانه قدرت‌های جهانی، در جلسه كميسيون امنيت ملي با ظريف چه گذشت و ... از عناوين مهم خبري هفته گذشته خانه ملت است.



الاخرس: موفقیت دولت مرکزی سوریه سبب پیروزی در ژنو 2 خواهد بود / فردوسي‌پور: آمریکا توانایی دفاع از خود را از دست داده است

یک استاد دانشگاه دمشق با اشاره به اینکه اوضاع کنونی سوریه اثر خوبی را بر روی ژنو 2 خواهد گذاشت، گفت: این امر به این دلیل است که اوضاع در سوریه به نفع دولت مرکزی و ملت است.



آيين‌نامه‌هاي اجرايي براي "حذف سوء پيشينه" تعبيه خواهد شد

 عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تعبيه سازوکارهاي قانوني به منظور اجرايي کردن حذف سوء پيشينه در مشاغل غير حساس موجب مرتفع شدن مشکلات افرادي که داراي سوابق کيفري هستند شده و از برخورد سليقه‌اي با اين افراد جلوگيري مي‌کند.


گام اول اصلاح‌طلبان براي انتخابات بعدي/ آيا به انسجام رسيدن مجدد شکل خواهد گرفت؟

 دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: به دلیل تعدد کاندیداها با گرایش‌های مختلف، احتمالا انسجام کلی میان اصلاح‌طلبان شکل نگیرد، اما قطعا آنها برای کسب نتایج مطلوب با یکدیگر به تعامل خواهند پرداخت.


اولین دادگاه منافقین در دانشگاه علوم ارتباطات علامه برگزار می‌شود

 اولين دادگاه نمادين منافقين در دانشگاه‌هاي کشور شنبه (20 مهر) در دانشکده علوم اجتماعي و علوم ارتباطات علامه طباطبايي برگزار مي‌شود.


لغو تحریم‌هاي غرب عليه ايران یک فرآیند زمان‌بر است/ مذاكرات ايران و آمريكا آغاز راه مناسب براي ادامه گفتگوها

بر اساس ساختار قدرت در ایالات متحده قوانین وضع شده از سوی کنگره آمريكا حتي در صورت عدم موافقت رئیس‌جمهور اين كشور، قابل لغو نیست و در اين ميان باید بدانیم لغو تحریم‌ها علیه ایران یک فرآیند زمان‌‌بر خواهد بود.


احتمال ارائه گزارش تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي تا آذرماه

 عضو هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي، از احتمال ارائه گزارش اين کميته تا پيش از آذرماه خبر داد.


از رهاورد سفر دولت تدبير و اميد به نيويورك تا كمر درد ظريف در رسانه‌ها

رهاورد دولت تدبير و اميد از سفر به نيويورك، روزهاي پر دغدغه ظريف پس از بازگشت به ايران، ادعاي مضحك رئيس اتحاديه اروپا درباره غني‌سازي اورانيوم ايران، ممنوعيت حمل سلاح در تاجيكستان، اطلاعاتی درباره دور جدید عملیات اطلاعاتی سرویس‌های غربی علیه برنامه هسته‌ای ایران، تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید کوبا به وزیر امور خارجه و... از عناوین مهم هفته گذشته در حوزه سیاست خارجی است.


از ارائه اينفوگرافيک "نرمش‌قهرمانانه" از سوي نهاد نمايندگي رهبري تا ديدار توفيقي با آيت‌الله اردبيلي

 مهمترين عناوين خبري دانشگاه‌هاي کشور در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.


از بیانات مهم رهبری در دانشگاه هوایی شهید ستاری تا تشریح جزئیات زیر دریایی"فاتح"، ناو"خلیج فارس" و پهپادهای انتحاری ارتش

 واکنش وزیر دفاع و مشاور عالی فرمانده کل قوا به اظهارات نتانیاهو و اوباما، آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری با دیگر کشورها در عرصه ساخت شناور، جزئیات زیردریایی"فاتح"، بیانات مهم رهبری در دانشگاه هوایی شهید ستاری، تشکیل ستادهای مردمی 13 آبان، نجات نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی، تشریح جزئیات پهپادهای انتحاری ارتش، ناو خلیج فارس و پروژه دریایی لقمان از مهم‌ترین اخبار حوزه دفاعی- امنیتی در هفته گذشته بود.


آيا 13 آبان شعار "مرگ بر آمريکا" را سر مي‌دهيم؟

 انتظار شوراي مركزي جبهه پايداري براي تعيين جانشين آيت‌الله خوشوقت از سوي شوراي فقها، برگزاري نشست‌هاي فصلي احزاب مختلف، تكذيب تشكيل حزب سعيد جليلي، اعلام ماندگاري شعار "مرگ بر آمريکا"به عنوان اصلی‌ترین شعار 13 آبان و 9 دی و واكنش برخي از فعالان سياسي به عدم ثبات اوباما در ارائه نظراتش درباره ايران مهمترين عناوين خبري احزاب در هفته سپري شده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار