عرضه 20 هزار دام زنده در جایگاه های ویژه شهرداری منطقه 2

رئیس اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 2 از دو جایگاه عرضه دام زنده در روز عید سعید قربان با 10 هزار راس دام آماده جهت خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

مهدی خانی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شهرداری منطقه 2 امسال نیز همچون سال گذشته، دو جایگاه عرضه دام زنده را فراهم نموده است و این منطقه بیشترین تعداد فروش و کشتار قربانی را در روزهای عرفه و عید سعید قربان دارا است.

وی افزود: در این جایگاه ها امکان عرضه دام زنده سالم، همراه با ذبح اسلامی دام و همچنین در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی و بهداشتی دام فراهم شده است.

رئیس زیبا سازی شهرداری منطقه 1 در ادامه تصریح کرد: خیابان شهید فرحزادی نبش خیابان شهید طاهر خانی به مساحت 4 هزار متر مربع و تقاطع بزرگراه یادگار امام و جلال آل احمد به مساحت 3 هزار متر مربع با داشتن همه امکانات لازم برای روز عرفه و عید سعید قربان خدمت رسانی به شهروندان است.

وی  در ادامه بیان داشت: همچنین در مجاورت این جایگاه ها برپایی جشن عید قربان و استقرار غرفه های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است و در هر قربانگاه 10 هزار راس عرضه می شود که شهروندان می توانند از صبح روز عرفه تا ظهر روز عید قربان به این جایگاهها مراجعه کنند. /
برچسب ها: شهرداری ، عید ، عرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار