مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر گفت: کشاورزان مشگین‌شهری‌ با کمبود بذر و کود مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد معصومی افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل کاشت پاییزه در صورت اجرایی کردن نظریات کارشناسان کشاورزی و در صورت استفاده از بذور اصلاح شده در کشت پاییزه میانگین برداشت محصولات افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خواستار برگزاری دوره‌هایی جهت انتقال تحقیقات علمی، مشاوره‌های فنی و کارشناسی به بخش کشاورزی هستیم، گفت: با انتقال تحقیقات علمی و مشاوره‌های فنی به کشاورزان شهرستان مشگین‌شهر در بخش کشاورزی می‌تواند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد همان طور که در سال‌های اخیر برخی کشاورزان با استفاده از توصیه‌های کارشناسان توانستند به موفقیت‌هایی در تولید محصولات دست یابند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به مشکلات کشاورزان مشگین‌شهر اظهار داشت: عمده محصولات تولید شده در شهرستان مشگین‌شهر سیب است که در زمان برداشت محصول برای خرید آن هیچگونه تضمینی وجود ندارد و با ورود دلالان به بازار محصولات به قیمتی پایین‌تر خریداری شده و در شهرهای دیگر با چندین برابر قیمت خرید به فروش می‌رسد.

معصومی با بیان اینکه کشاورزان در آستانه فصل کاشت محصولات پاییزی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: شهرستان مشگین‌شهر و استان اردبیل امسال با کمبود بذر و کود مواجه شده است و این امر اسباب ناراحتی و گلایه‌ کشاورزان را به دنبال داشته است/س.

برچسب ها: مشگین ، شهر ، کمبود ، بذر ، و ، کود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.