تعطيلي دولت آمريکا زندگي بيماران اين کشور را نيز تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه اي بي سي نيوز ، تعطيلي دولت آمريکا فشار و استرس زيادي به مردم وارد کرده است.
خبرنگار شبکه اي بي سي نيوز در اين باره گزارش داد: تعطيلي دولت زندگي بيماران را تحت الشعاع قرار داده است.والدين يک کودک هشت ساله که به نوعي نادر از بيماري لوکمي متبلاست ، به علت تعطيلي دولت نمي توانند به دنبال روش هاي جديد درمان براي فرزندشان بروند. موسسه ملي سلامت آمريکا چهارصد بيمار در اين رابطه را مرخص کرده است و فعلاً بيمار نمي پذيرد. به گفته يک مقام مسئول ، تعطيلي دولت روند درمان بيماران را دشوار کرده است و اين مشکل هر روز حادتر مي شود. مادر کودک هشت ساله مبتلا به لوکمي يک پيام براي کنگره آمريکا دارد: يک روز را با خانواده هايي مثل ما بگذرانيد و ببينيد آيا روشي که در پيش گرفته ايد ، درست است.
خبرنگار اي بي سي نيوز داستان اين دختربچه را با يک نماينده جمهوريخواه که عضو کميته بهداشت و درمان مجلس نمايندگان است ، در ميان گذاشته است. اين نماينده نيز کسي است که به طرح تعطيلي دولت راي داده است. او مي گويد که هر اتفاقي که در واشنگتن مي افتد ، يک فرآيند است.
اما اين فرآيند يازده روز طول کشيده است و هزاران کارمند در نتيجه آن بيکار شده اند. تعطيلي دولت در حالي به پايان هفته دوم خود نزديک مي شود که آثار آن هر روز گسترده تر و جدي تر مي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار