تيم فوتبال فولاد خوزستان که با اقتدار کامل در صدر جدول است از مدعیان قطعی قهرمانی لیگ سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در اين گزارش نگاهی به عملکرد تیم فولاد خوزستان در دو دوره پیاپی لیگ برتر فوتبال کشورمان خواهیم داشت.

همین تیم صدرنشین که با سرعت بالایی در حال جمع آوری امتیازهای بازی هاست در دوره قبل لیگ برتر یعنی دوره دوازدهم لیگ از میانه نشینی های جدول بود.

فولاد در فصل گذشته در پایان هفته دوازدهم، با انجام دوازده بازی وکسب 16 امتیاز در رده نهم جای داشت این تیم توانسته بود 4 بار به برد برسد و 4 بار نتیجه تساوی را کسب کند و 4 بار بازی ها را واگذار کرده بود.

در این بازی فولاد 18 گل وارد دروازه حریفان کرده و با این رقم می توان گفت از خط حمله خوب و هوشمندی برخوردار بوده است چرا که توانسته نام تیم خود را جزو تیم های پر گل لیگ ثبت کند.

در ليگ دوازدهم حریفان  13  بار دروازه ی فولاد را باز کرده و با تفاضل گل5+  و امتیاز 16 در رده ی نهم قرار داشت اما با شروع لیگ سیزدهم  بازی متفاوتی  از فولادی ها  دیدیم این تیم میانه نشین با پیروزی های پشت سر هم و جمع آوری امتیازات  توانست تا پایان هفته دوازدهم  25 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول  جای گیرد و از مدعیان بدون شک قهرمانی باشد.

فولاد تاکنون 12 بازی انجام داده و 8 پیروزی را از آن خود کرده است تنها یک تساوی در کارنامه ی خود ثبت کرده و سه بار مغلوب حریفان شده است.

 این تیم اهوازی توانسته  19 بار دروازه حریفان خود را باز کرده و در مقابل نیز 14 گل از آنها دریافت کند. فولاد با تفاضل گل 5 و با امتیاز 25 در صدر جدول  جای دارد و همچنان از مدعیان قهرمانی است هر چند که آخرین بازی خود را در مقابل نفت تهران واگذار کرد و مغلوب شد.

پايان متن/آق
برچسب ها: فوتبال ، فولاد ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۵:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
به یاری خدا امسال فولاد قهرمان لیگ و باشگاه های اسیا هستش
آخرین اخبار