فرمانده سپاه كربلا مازندران با بيان اينكه بسيج يك نيروي مخلص، متدين، كارآمد و تشكيل يافته از نيروهاي داوطلب مردمي است، گفت: مردمي ترين و فعال ترين ارگان و بخش جامعه بسيج است.

سردار سرتيپ دوم پاسدار سيد محمد تقي شاهچراغي در حاشيه گردهمايي نيروهاي مسلح مازندران در ساري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: تاريخ نشان داده است بخش فعال هر ملتي نقش تعيين كننده در پيروزي آن ملت خواهد داشت و در ايران اسلامي نيز نيروهاي بسيجي مردمي ترين و فعال ترين بخش جامعه است.

وي اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران به مدد رهبر بزرگ خود، اعتقاد راسخ امت آن و مردم هميشه در صحنه خود نقش موثري در منطقه ايفا مي كند به گونه اي كه امروز ادبيات اجتماعي و سياسي ايران به عنوان ادبياتي جديد در جهان گسترش پيدا كرده است.

وي با بيان اينكه هيچ شبكه اي قويتر از خود مردم نيست، بيان داشت: در مازندران بيش از سه هزار پايگاه بسيج محلات وجود دارد كه در صورت استفاده از ظرفيت هاي آن مي توان بسيار مثمر ثمرتر در جامعه ظاهر شوند.

سردار شاهچراغي، افزود: اگر تمامي سازمان ها و ادارات به وظايف خود عمل كنند بسياري از مشكلات به خودي خود برطرف خواهند شد و از برخوردهاي نظامي و انتظامي كاسته مي شودز/.

برچسب ها: فعال ، ارگان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.