اصفهان از سالهای دور یکی از قطبهای واترپلوی ایران محسوب می شود ولی در مورد حضور این تیم در مسابقات لیگ امسال هنوز هیچ خبری از نمایندۀ این استان نیست.

حمید شب انگیز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه درحال حاضر وضعیت باشگاه های استان اصفهان از نظرمالی در شرایط مطلوبی نیست و به همین دلیل تصمیم خاصی در مورد حضور ویا عدم حضور دررقابتهای لیگ امسال گرفته نشده است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیشینه ای که اصفهان در واترپلو دارد، به منظور احیای این رشته در استان و حمایت از واترپلوئیستهای بومی نهایت توان خود را در خصوص رایزنی با مسئولان باشگاه انجام داده ایم و همچنان این کار را دنبال می کنیم اما هنوز هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است.

وي خاطرنشان کرد: سرد شدن حمایت مسئولان باشگاه های اصفهانی از رشته های منهای فوتبال به خصوص واترپلو در حالی است که باشگاه های گیتی پسند اصفهان فولاد مبارکه ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان نسبت به حمایت از رشته پرهزینه فوتبال چراغ سبز نشان داده اند.
ما که آخر متوجه نشدیم آنها مشکل مالی دارند یا ندارند؟

ظواهر امر حاکی از آن است که مسئولان برخی باشگاه ها با بیان مشکلات مالی در صدد بهانه جویی در خصوص توجیه عدم حمایت از رشته های منهای فوتبالی هستند. چون واقعیت چیز دیگری است.

پايان متن/مح

 


 

 

برچسب ها: شیرجه ، شنا ، واترپلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار